فتنه دشمنان علیه نظام الهی ایران تمامی ندارد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیرالی الله و پیاده کردن احکام الهی قدم بر می دارد، گفت: مسلم است که فتنه فتنه گران علیه آن تمامی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی در پنجمین یادواره شهدای مدافع امنیت و حرم که در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید "بهشتی" اصفهان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت و همچنین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" و تسلیت ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: هدف تمامی انبیا قرار دادن انسان در مسیر الی الله بوده و عاشورا هم در شکل گرفتن همین مسیر به وجود آمده و انقلاب اسلامی ایران هم در امتداد همان مسیر است.

وی آرمان انقلاب اسلامی ایران را بلند و عمیق توصیف کرد و افزود: شکی نیست که این انقلاب مرتب مورد هجوم فتنه ها قرار گیرد و دشمنان از همان ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۷ فتنه های گوناگون و جنگ های داخلی را در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، مرکز و شمال کشور به وجود آورند و بعد از آنکه مردم از این فتنه ها عبور کردند هشت سال جنگ نابرابر را تحمیل کردند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به تشریح ابعاد فتنه سال ۸۸ پرداخت و گفت: در سال ۸۸، برخی از خواص این نظام غبار فتنه را در جامعه ایجاد کردند به طوری که تشخیص حق و باطل سخت شده بود و در اثر این فتنه که ۸ ماه طول کشید، خساراتی به کشور وارد کردند اما نهایتاً مردم بصیر ایران اسلامی که در حقیقت آنها صاحبان اصلی انقلاب هستند با حضور حماسی و خودجوش خود در روز ۹ دی بی بصیرتی خواص را جبران کردند و به همین جهت این روز به یکی از ایام الله در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.

رضایی سپس با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت هستیم و یاد این شهید عزیز را نیز گرامی می داریم، گفت: باید از خود بپرسیم چه دلیلی باعث شد که سردار دلاور ما اینگونه محبوب مردم شد و همه از رفتنش حسرت می خورند و امروز نه در ایران اسلامی بلکه در کشورهای مختلف جهان و خارج از منطقه آسیا و حتی کشورهای غیر اسلامی برای او مراسم یادبود می گیرند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور رمز جاودانگی سردار سلیمانی را معامله کردن با خدا عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس فداکاری های زیادی انجام داد، در جبهه های شرق و بعد در جبهه مقاومت شرکت و بیش از هفت ارتش را سازماندهی و فتنه داعش را با روح الهی خود منکوب کرد اما هیچگاه دنبال مزد گرفتن از نظام بابت زحماتش نبود.

وی با بیان اینکه ما هم باید مسیر سردار سلیمانی را طی کنیم، اظهارکرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود هم به این نکته اشاره و به ما سفارش کرده است که کار خود را با غیر خدا معامله نکنید وخودتان را ارزان نفروشید.

رضایی، اخلاص و تبعیت محض از ولایت را دو خصوصیت بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: او کاری به هیچ کس نداشت و می گفت هرچیزی که ولایت بگوید آن را انجام می دهم. وقتی هم که آن کار بزرگ را در منطقه صورت داد و فتنه داعش را منکوب کرد، مقام معظم رهبری خواستند مدال افتخار به او بدهند اما با آنکه تمایلی به این کار نداشت اما چون حضرت آقا می خواستند آن را بدهند، تمکین کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به فراگیران دوره آموزش استخدامی در مقطع درجه داری انتظامی گفت: بدانید این مسیر که در آن پاگذاشتید مسیری است که شما را به الی الله می رساند چرا که ایجاد امنیت و آرامش برای مردم وسیله ای برای کسب رضایت خداوند است.

رضایی با بیان اینکه مرکز آموزش درجه داری محل تربیت امنیت سازان کشور است، گفت: جوانان انقلابی در اینجا آموزش می بینند تا وارد جامعه شوند و امنیت مردم را تامین کنند و این گونه محفل ها هم بخشی از کلاس درس آنان است که در آن تربیت واقعی و انس با شهدا، جانبازان و پیشکسوتان صورت می گیرد و برگزاری این یادواره کار بسیار ارزشمندی بود که از همه دست اندرکاران و پشتیبانان این مراسم جای تقدیر دارد.

 در این مراسم شرکت کنندگان با پیکر شهید تازه تفحص شده که بعد از ۴۰ سال به آغوش وطن بازگشته بود و یک شهید گمنام دیگر وداع کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس