نیروهای قسد چند زن و کودک را از اردوگاه «الهول» سوریه ربودند

به گفته منابع محلی، نیروهای قسد که تحت حمایت اشغالگران آمریکایی قرار دارند، چندین غیرنظامی را از اردوگاه آوارگان الهول ربودند.

به گزارش مشرق، منابع محلی به خبرنگار سانا گزارش دادند که گروه های مسلح نیروهای دموکراتیک سوریه «قسد» به چندین بخش از اردوگاه آوارگان «الهول» در حومه شرقی الحسکه یورش برده و تعدادی از ساکنان آن را ربودند.

بر اساس این گزارش نیروهای قسد تحت حمایت اشغالگران آمریکایی شماری از ساکنان اردوگاه الهول از جمله دو زن و چند کودک را ربوده و به مقصد نامعلومی ‌بردند.

مناطق حضور نیروهای قسد همواره شاهد برگزاری تظاهرات در روستاها و شهرهای استان‌های الحسکه، دیر الزور و رقه در اعتراض به فعالیت‌های این عناصر در ربودن غیرنظامیان به ویژه جوانان است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر نسبت به گزارش‌ها از اقدام عناصر قسد در ربودن ده‌ها کودک یتیم و صدها جوان از اردوگاه‌های آوارگان و مناطق شمال شرق سوریه به منظور استفاده از آنها در صفوف خود در جنگ به شدت ابراز نگرانی کرد.

این سازمان که مقر آن در ژنو است، با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که نیروهای قسد مورد حمایت ائتلاف آمریکایی اخیرا حمله گسترده‌ای را برای دستگیری جوانان عرب در سوریه آغاز کرده و آنان را به اردوگاه‌های سربازی اجباری از جمله اردوگاه «تل بیدر»، ‌ «تل عدس» و «فوج الحسکه» می‌برند.

بنا به گزارش این سازمان، نیروهای قسد چند ماه پیش حدود ۲۰۰ کودک را از اردوگاه «الهول» واقع در جنوب شرق الحسکه ربوده و در یکی از اردوگاه‌های خود مخفی کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    اینها همان منافقین اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس