ارتش سوریه کاروان آمریکا در جنوب القامشلی را مجبور به عقب‌نشینی کرد

ارتش سوریه امروز نیز پس از مقابله با کاروانی از خودروهای زرهی نظامیان آمریکایی در جنوب القامشلی در شمال شرق سوریه آن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رسمی سوریه گزارش دادند که ارتش سوریه کاروانی از نیروهای آمریکایی را در یک ایست بازرسی در حومه جنوبی القامشلی مجبور به عقب‌نشینی کرد.

به گزارش تارنمای رادیو و تلویزیون سوریه، یک ایست بازرسی ارتش سوریه در روستای تل الذهب در حومه جنوبی القامشلی،   طی مقابله با کاروانی از نیروهای آمریکایی شامل  چند خودرو زرهی،   آن‌ها را مجبور به عقب نشینی کرد.

یک ایست بازرسی ارتش سوریه دیروز سه شنبه نیز پس از مقابله با یک کاروان متشکل از پنج خودروی آمریکایی که در تلاش برای ورود به روستای الدرداره در حومه شمال شرقی الحسکه بود، آن را مجبور به عقب نشینی کرد.

یک ایست بازرسی دیگر ارتش سوریه هم سه روز پیش با کاروان ارتش آمریکا در حومه تل تمر در حومه شمال غربی الحسکه مقابله و آن را مجبور به عقب نشینی کرد.

کاروانی متشکل از پنج خودروی نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی دو هفته پیش در حین عبور از روستای منسف در حومه تل تمر در شمال غربی الحسکه مجبور به عقب نشینی شد.

آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم بخش‌هایی از شمال و شرق سوریه را اشغال و  ۲۸ پایگاه نظامی در آنجا ایجاد کرده است؛ اما  در  واقع امر در حال غارت منابع سوریه و به خصوص نفت این کشور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس