کد خبر 131979
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۷

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه متاسفانه آقای خاتمی و بقیه اصلاح طلبان جز عده معدودی هنوز مرزبندی بین جریان فتنه و اصلاحات را با مصادیق روشن معلوم نکرده‌اند،گفت: آقای خاتمی اگر می خواهد خدماتی بزرگی به جریان اصلاحات کند باید این مرزبندی را روشن کند.

به گزارش مشرق ، محمد نبی حبیبی در گفتگو با مهر درباره اخبار منتشر شده از حضور سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم وجود دارد، گفت:‌ ایشان حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرده است اما باید موارد تکمیلی را از خود ایشان پرسید.

وی تاکید کرد: متاسفانه آقای خاتمی و بقیه اصلاح طلبان جز عده معدودی هنوز مرزبندی بین جریان فتنه و اصلاحات را با مصادیق روشن معلوم نکرده‌اند.

مرزبندی با جریان فتنه خدمت بزرگ خاتمی به اصلاح طلبان

حبیبی خاطرنشان کرد: آسیبی که اصلاح طلبان به بحث اصلاح طلب زدند به دلیل روشن نکردن مرز بین اصلاح طلبی و فتنه است و آقای خاتمی هم اگر می خواهد خدماتی بزرگی به جریان اصلاحات کند باید این مرزبندی را روشن کند.

جبهه پیروان هنوز هیچ کاندیدایی را بررسی نکرده است

حبیبی در خصوص اخباری مبنی بر احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی و منوچهر متکی از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: با توجه به مسئولیت بنده به عنوان مسئول تشکیلات جبهه پیروان خط امام و رهبری و همچنین دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با قاطعیت عنوان می‌کنم که تا کنون هیچ بحثی راجع به هیچ شخصی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری مطرح نشده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حسن غفوری فرد از اعضای حزب موتلفه گفته است که علی لاریجانی گزینه نهایی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود گفت: ‌ایشان نظر شخصی خود را عنوان کرده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص حضور اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت:‌ بنده معتقدم تشکل های سیاسی و احزاب باید از الان در مورد نامزدهای خود بحث و بررسی انجام دهند و حتی از هم اکنون نامزد داشته باشند.

وی ادامه داد:‌اصولگرایان اگر بعدها با یک رقابت جدی از سوی رقیبان جدی‌شان مواجه شوند به صورت طبیعی به هم نزدیک خواهند شد اما اگر با رقابت جدی مواجه نشدند رقابت بین خود اصولگرایان اتفاق خواهد افتاد.

تک روی در حزب موتلفه وجود ندارد

حبیبی در خصوص انتقاد از برخی تک‌روی‌ها در حزب موتلفه گفت: تک روی در حزب موتلفه وجود ندارد و ما همه سرمایه و ظرفیت‌مان را صرف جبهه متحد اصولگرایان کردیم و هیچ کاری حزبی به معنای مستقل انجام ندادیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: ما مدعی هستیم که اگر قرار باشد ائتلاف بین اصولگرایان اتفاق بیافتد و حزب موتلفه هم  ائتلاف را بپذیرد همانند گذشته در پذیرش خود صادق خواهد بود.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی در انتخابات مجلس نهم مجموعه کار جبهه متحد از ابتدا تا انتها را قبول کرد و تا ‌آخر هم پای این مجموعه ایستاد گفت: ما اعلام کردیم که برای انتخابات ریاست جمهوری کار را به صورت مستقل شروع می‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا نزدیک انتخابات ببینیم مصلحت جریان اصولگرایی چه چیزی را ایجاب می‌کند.

در رقابت میان اصولگرایان موتلفه هم یکی از رقبا خواهد بود

حبیبی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی مصلحت جریان اصولگرایی را به مصلحت خود ترجیح می‌دهد اما گر قرار باشد در انتخابات آینده رقابت بین اصولگرایان باشد ما هم یک رقیب در انتخابات خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس