کد خبر 1319496
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
چتر

خرید چتر در فصل زمستان بازار داغی دارد که در این گزارش چند نمونه از این محصول را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، شاید بسیاری از ما تا قبل از بارش باران یا برف به فکر خرید چتری مناسب نباشیم. همواره درست در آستانه فصول سرد سال و در زمان بارش باران و برف نیاز به استفاده از چتر بیشتر حس می‌شود. انتخاب چتر کار بسیار دشوار و پیچیده‌ای نیست اما برای اینکه شما بتوانید خریدی بهتر داشته باشید بهتر است به برخی ویژگی‌های چتر انتخابی خود توجه کنید. 

در این گزارش اطلاعات مربوط به چند مدل چتر را برایتان جمع آوری کرده‌ایم.

چتر تانک مدل MH۱۳۶۵: جنس پارچه ضد آب  و جنس  فریم این چتر فلز است که نوع دسته آن ساده است. برای خرید این کالا باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

چتر مدل رنگین کمان: این چتر از پلی استر ساخته شده است و نوع دسته آن حالت عصایی دارد؛ بنابراین حمل این چتر سخت نیست و ۵۰۰ گرم وزن دارد. این چتر به مبلغ ۱۰۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

چتر طرح برگ پاییز مدل pa-۱۰۰: جنس پارچه این چتر از طلق پلاستیکی است و نحوه بسته شدن آن کششی است که برای عکاسی مناسب است. شما می‌توانید برای تهیه این چتر ۱۴۹ هزار و ۸۷۰ تومان هزینه کنید.
 

چتر شوان مدل ۳۰/۲: ابعاد این چتر ۲۸*۵*۵ سانتی‌متر است. این چتر با دسته ساده خود یک کیف به همراه خود دارد که در آن به راحتی جای می‌گیرد. قیمت این چتر ۲۹۲ هزار تومان است.

چتر اتوماتیک JIE HUI مدل ۱۰۱B: این چتر در حالت جمع شده حجم کمی را می‌گیرد و همچنین چتر دارای کاور است؛ بنابراین در روزهای بارانی و برفی جای زیادی را اشغال نمی‌کند. در ساخت بدنه از فلز و همچنین فنرهای قوی استفاده شده است. دسته آن از جنس پلاستیک فشرده و محکم است. قیمت این چتر ۱۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

عکس کالا نام قیمت (تومان) 
چتر تانک مدل MH1365 چتر تانک مدل MH۱۳۶۵ ۱۰۰.۰۰۰
چتر مدل رنگین کمان کد 1002 چتر مدل رنگین کمان ۱۰۳.۰۰۰
چتر طرح برگ پاییز مدل pa-100 چتر طرح برگ پاییز مدل pa-۱۰۰ ۱۴۹.۸۷۰
چتر شوان مدل 30/2 کد 018 چتر شوان مدل ۳۰/۲ ۲۹۲.۰۰۰
چتر اتوماتیک JIE HUI مدل 101B چتر اتوماتیک JIE HUI مدل ۱۰۱B ۱۵۸.۵۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس