کد خبر 1319465
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

کاندید مناسب برای لاغری شکم و پهلو می‌تواند هر یک از افرادی باشد که به گونه‌ای با چاقی مفرط درگیر هستند. امروزه با توجه به تنوعی که در زمینه کاهش وزن و رژیم‌های غذایی وجود دارد اصولا تناسب اندام و زیبایی اندام شما از قالب یک معضل پیچیده به یک راه حل ساده تبدیل شده است. شما نیز قبول دارید که دیدن پهلوها و شکم آویخته و چاقی نواحی مختلف بدن در آینه برای فرد بسیار آزاردهنده است. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که:

· از دیدن منظره هر روزه چاقی و اضافه وزن خودتان رنج می‌برید و درصدد هستید تا برای کاهش وزن خودتان دست به کار شوید.

· در حرکات و فعالیت‌های روزانه خودتان از دیگران عقب می‌مانید و فکر می‌کنید باید این وزن اضافه را به طور اصولی کاهش دهید.

· حوصله رژیم‌های طاقت فرسا و طولانی مدت را ندارید و می‌خواهید در مدت زمان کمتری به وزن دلخواه خودتان برسید.

· به دلیل چاقی منزوی شده‌اید و از حضور در اجتماعات و میهمانی‌ها خودداری می‌کنید و می‌خواهید این رویه را کنار بگذارید.

· راه‌های مختلفی را برای لاغر شدن امتحان کرده اید ولی نتیجه مناسبی نگرفته‌اید و در این زمینه سردرگم شده‌اید.

· برای خرید لباس دلخواهتان دچار مشکل شده‌اید و باید لباس‌های تکراری بر تن کنید.

· یا این که احساس می‌کنید کم کم به استقبال بیماری‌های مختلفی که ناشی از چاقی هستند می‌روید و شاخص توده بدنی شما بیشتر از 30 است.

 در این شرایط باید به شما بگوییم که شما یکی از کسانی هستید که کاندید مناسب برای لاغری شکم و پهلو هستید.

کاندید مناسب برای لاغری شکم و پهلو

انواع جراحی لاغری شکم و پهلو

اینطور در نظر می‌گیریم که شما کاندید مناسب برای لاغری شکم و پهلو هستید و قصد دارید در این زمینه ابتدا دست به تحقیق بزنید و به اصطلاح بی‌گدار به آب نزنید. غیر از انتخاب روش لاغری برای شکم و پهلوهایتان لازم است ابتدا حتما از پزشک مورد نظرتان مشاوره بگیرید. اصولا عمل‌های زیبایی و پیکرتراشی به منظور رفع چاقی در نواحی مختلف بدن و خروج چربی‌های زائد از طریق متدهای مختلفی صورت می‌گیرد که در ادامه به تفصیل این موارد را تشریح خواهیم کرد. به خاطر داشته باشید این نوع عمل‌ها هم جنبه بازدارندگی در برابر بیماری‌های مختلف را دارند و هم این که می‌توانند زیبایی از دست رفته شما را که توسط چربی‌های اضافی پوشانده شده‌اند به شما برگردانند. پزشک به تناسب موقعیتی که شما در آن قرار دارید ممکن است موارد زیر را پیشنهاد کند.

· لیپوساکشن

· لیپوماتیک

· ابدومینوپلاستی

در ادامه این مطلب هر یک از این موارد را مورد بررسی بیشتری قرار خواهیم داد. هر چند همانطور که اشاره کردیم در نهایت این پزشک است که باید در این خصوص تصمیم‌گیرنده نهایی باشد.

لیپوساکشن

از لیپوساکشن به منظور مکش چربی‌های زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود. لیپوساکشن را می‌توان در هر یک از نقاطی که دچار چربی اضافی بوده و فرم طبیعی نداشته یا به نوعی زمخت و بی‌قواره به نظر می‌رسد می‌توان انجام داد. شکم، باسن، بازوها، ران، قفسه سینه، گردن و بازوها از جمله نقاطی هستند که در صورت وجود انباشتگی چربی می‌توان از روش لیپوساکشن بدین منظور استفاده کرد. هر چند باید خاطر نشان کنیم که این عمل در صورتی که فرد از طریق ورزش یا رژیم‌های غذایی هدفمند قادر به از بین بردن چربی‌های اضافی خود نباشد پیشنهاد می‌شود تا از این شیوه استفاده ‌شود.

لیپوماتیک

در لیپوماتیک با بهره‌گیری از یک میله فلزی که کانولا نام دارد چربی‌های نواحی مورد نظر خارج شده و از این نوع عمل که با بی‌حسی موضعی و ایجاد چند سوراخ در موضع مورد نظر انجام می‌شود استقبال فراوانی صورت گرفته است. در واقع هدف این است تا در لیپوماتیک هم مانند سایر عمل‌های جراحی که به منظور لاغر کردن نواحی شکم و پهلو استفاده می‌شود عود عارضه چاقی به حداقل ممکن برسد. لیپوماتیک شکم و پهلو در بین سایر عمل‌های جراحی به عنوان کم عارضه‌ترین نوع عمل و از طرفی دارای کمترین درد پس از انجام عمل به شمار می‌رود.

بهترین سن برای لیپوماتیک

برای انجام عمل لاغری لیپوماتیک تمام افراد بالای 18 سال به شرطی که توسط پزشک معاینه شده و پوست در موضع مورد نظر برای عمل مناسب تشخیص داده شود همچنین پس از انجام آزمایشات معین بدین منظور می‌توانند در زمره کاندیداهای مناسب عمل لاغری لیپوماتیک و پیکرتراشی قرار گیرند. هر چند انجام عمل در افرادی که دچار کهولت سن هستند و بافت پوستی مناسبی ندارند پیشنهاد نمی‌شود.

ابدومینوپلاستی

در ابدومینوپلاستی که به طور کلی یک عمل پرطرفدار محسوب می‌شود چربی‌های اضافی را از ناحیه مورد نظر بیرون آورده و ضمن سفت کردن پوست شکم هر نوع برآمدگی در ناحیه شکم رفع می‌شود. در ابدومینوپلاستی هدف این است تا ضمن ایجاد فرم مناسب و حذف پوست شل و آویخته شکم و پهلوها همچنین هر نوع چربی اضافی و انباشته شده نیز خارج شود. بنابراین از این نظر با سایر روش‌های جراحی لاغری در شکم و پهلو تفاوت دارد. در ابدومینوپلاستی جراح پلاستیک با استفاده از خارج کردن چربی‌های انباشته در نواحی زیر شکم، پهلو و عضلات و نواحی مختلف شکم که در دوران بارداری ضعیف شده و دچار کشیدگی شده‌اند شکل اولیه این نواحی از بدن فرد را بازسازی می‌کند.

کدام روش برای شما مناسب است؟

برای این که دریابید آیا کاندید مناسب برای لاغری شکم و پهلو محسوب می‌شوید یا خیر و کدام یک از روش‌هایی که معرفی کردیم می‌تواند بیشترین تاثیر را در رفع چربی‌های نواحی مختلف بدن شما داشته باشد لازم است ابتدا به پزشک مراجعه کنید. قطعا پزشک طی مشاوره و انجام آزمایشات معین و سپس علامت‌گذاری نقاط معین به منظور انجام عمل تنها مرجع تشخیص دهنده نوع عمل لاغری شما خواهد بود و خودتان نمی‌توانید در این زمینه تصمیم بگیرید. به عبارت دیگر به این دلیل که هر یک از عمل‌های لاغری شکم و پهلو کاملا تخصصی می‌باشد در نتیجه کاملا باید تحت نظارت پزشک متخصص در این زمینه انجام گیرد.

جدیدترین عمل لاغری شکم و پهلو کدام است؟

در جدیدترین شیوه‌ها و متدهای جراحی معرفی شده هم به شیوه ترکیبی و هم به عنوان یک عمل مستقل هر یک از مواردی که در مطالب فوق به آنها اشاره کردیم با در نظر گرفتن پیشرفت‌ها و بهره مندی از فناوری‌هایی که در این زمینه به کار گرفته شده است می‌توانند در رده جدیدترین متدهای جراحی بدین منظور قرار گیرند. هر چند عمل لیپوماتیک در مقایسه با سایر شیوه‌ها تا حدودی از شیوه‌های نوین بدین منظور بهره می‌گیرد. در این عمل ظرافت و دقت کار به حدی است که حتی چربی‌های خارج شده نیز مجددا قابلیت تزریق و استفاده در نواحی دیگر را دارند.

مزایای لیپوماتیک نسبت به سایر روش‌ها

از جمله مزیت‌هایی که عمل لیپوماتیک در مقایسه با سایر روش‌ها دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· لیپوماتیک نیاز به بستری شدن یا دوران نقاهت طولانی مدت ندارد.

· احتمال خونریزی و آسیب به سایر نسوج در موضع عمل به دلیل حساسیت لوله کانولا به حداقل می‌رسد.

· نتایج ناشی از عمل لیپوماتیک پس از انجام این عمل بلافاصله قابل مشاهده می‌باشد.

· نسبت به سایر روش‌های جراحی از قبیل لیپوساکشن از ایمنی و عوارض کمتری برخوردار است.

· در این عمل می‌توان هر نوع چربی اضافی هم به صورت عمقی و هم به صورت سطحی از موضع مورد نظر خارج کرد.

آیا لیپوماتیک دردناک است؟

بر خلاف انتظار شما عمل لیپوماتیک با دردهای جزئی و بسیار اندکی همراه است. این دردها هم ناشی از فرو رفتن کانولا در سوراخ‌هایی است که بدین منظور ایجاد شده‌اند. همچنین به این دلیل که در حین عمل از بی‌حسی موضعی در این زمینه استفاده می‌شود امکان بروز درد و عوارض دیگر به حداقل می‌رسد. هر چند ممکن است پس از انجام عمل لیپوماتیک در موضع کمی درد احساس کنید ولی این درد مختصر بوده و به زودی رفع خواهد شد.

مزایای استفاده از دستگاه پال برای لاغری

لیپوساکشن یکی از بهترین و در عین حال پرکاربردترین روش‌های جراحی و همچنین پیکرتراشی به شمار می‌رود که انجام آن نیازمند نظارت و اجرای دقیق مراحل توسط پزشک متخصص در حوزه جراحی پلاستیک می‌باشد. با پیشرفت‌هایی که در این عرصه صورت گرفته است و استفاده از تجهیزات پیشرفته در این زمینه به تازگی استفاده از دستگاه پال با استقبال فراوانی مواجه شده است. این دستگاه قادر است تا روند خروج و رفع چربی‌های اضافی را تسریع کند. برخی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه پال برای لاغری را می‌توان به صورت زیر برشمرد:

· استفاده از دستگاه پال که به هنگام خروج چربی‌ها با ارتعاشاتی که ایجاد می‌کند موجب می‌شود تا چربی بیشتری از موضع مورد نظر خارج شود .بر اساس مطالعاتی که در این زمینه انجام گرفته است خروج چربی‌ها با استفاده از دستگاه پال که عمل لرزش توسط یک کانول مخصوص انجام می‌گیرد به طور تقریبی 30 درصد بیشتر از سایر شیوه‌ها بوده است.

· به دلیل عدم آسیب به نسوج موسوم به نسوج همبند روند بهبودی با استفاده از دستگاه پال سریعتر انجام می‌گیرد.

· پس از خروج چربی توسط دستگاه پال به دلیل ورم یا کبودی در این ناحیه مشاهده نمی‌شود و ضربه کمتری به موضع مورد نظر وارد می‌شود.

· چربی‌های خارج شده از این طریق قابلیت استفاده و تزریق مجدد در نواحی مورد نیاز را دارند.

· ظرافت و دقت بیشتری که متخصصان در این شیوه می‌توانند برای بهترین فرم پیکرتراشی از آن بهره گیرند.

· افزایش ایمنی و عوارض بسیار اندک برای بیمار که در نهایت روند بهبودی را سرعت می‌بخشد.

لاغری سریع در مطب دکتر سعید شیرنگی

باید بپذیریم که لازم است برای رفع چاقی و حفظ جوانی و شادابی باید از شر چربی‌های اضافی که فرم و ظاهر نامناسبی به شما می‌دهند خلاص شوید. نخستین و اصلی ترین گام در این بین انتخاب پزشک متخصص در این زمینه است.. بهره مندی از بازخوردهای مناسب از جانب مراجعین می‌تواند بزرگترین دلیل در این زمینه باشد. انتخاب دکتر شیرنگی همان انتخاب بهترین گزینه است. زمانی که انجام عمل‌های لاغری و پیکرتراشی سخن می‌گوییم یکی از نخستین گزینه‌ها بدین منظور استفاده از تجارب ارزشمند دکتر سعید شیرنگی در این زمینه است. شما می‌توانید پس از انجام معاینات و تشخیص دکتر شیرنگی در کمترین زمان ممکن صاحب فرم ایده‌آل خودتان شوید و با چاقی مفرط ناشی از انباشت چربی در نواحی مختلف بدن خداحافظی کنید. بنابراین اگر تاکنون در زمینه مراجعه به پزشک متبحر و مجرب در این زمینه مردد بوده‌اید یا از بین گزینه‌های متعدد قادر به انتخاب نبوده‌اید دیگر درنگ نکنید و هم اینک برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دکتر شیرنگی مراجعه نمایید. تیم تخصصی دکتر شیرنگی با استفاده از تجهیزات و کادر درمانی مجرب و آموزش دیده در یک محیط بهداشتی و دلنشین قطعا بهترین انتخاب شما خواهد بود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس