کد خبر 1319190
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
دستگیری ۱۰۲ سارقان در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: در اجرای یک طرح ضربتی ۱۰۲ سارق و مالخر در این استان دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس این استان در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای یک طرح ضربتی ۱۰۲ سارق و مالخردر این استان دستگیر شدند که از مجموع دستگیر شدگان ۹۲ نفر سارق و ۱۰ نفر مالخر بودند که با دستگیری آن‌ها ۴۰ باند سرقت نیز متلاشی شد.

 فرمانده انتظامی البرز افزود: عمده جرائم این افراد در حوزه سرقت خودرو، تجهیزات داخل خودرو، سرقت به عنف، قاپ زنی و سرقت اماکن بوده ضمن آن که برخی از این باندها در زمینه جعل و کلاهبرداری فعالیت داشتند.

محمدیان گفت: با دستگیری این متهمان ۱۴ دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت، سلاح سرد، تلویزیون، گوشی تلفن همراه، ضبط و باند و لوازم خانگی کشف شد.

او افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

سردار محمدیان گفت: یکی از بیشترین سرقت‌ها مربوط به سرقت منازل است که در طبقه‌های همکف و اول ساختمان‌ها از شیوه بالکن روی استفاده می‌شد که ساکنان این گونه منازل باید نسبت به ایمن کردن و نصب حفاظ اقدام کنند.

 فرمانده انتظامی البرز افزود: همچنین سرقت تلفن همراه یکی دیگر از فراوانی‌های سرقت در این استان  است که سارقان با توجه به غفلت شهروندان اقدام به سرقت می‌کنند که باید نسبت به این مهم نیز توجه لازم صورت گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس