بازیکنان منچستریونایتد یک مشت غرغرو و نق زن هستند

کارشناس فوتبال انگلیس پس از تساوی منچستریونایتد به انتقاد تند از آنها پرداخت.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل نیوکاسل به تساوی یک بر یک رسید تا بازگشت شیاطین سرخ پس از ۲۰ روز با یک ناکامی همراه شود.

یونایتد به دلیل افزایش تعداد کرونایی‌های خود نزدیک به ۲ هفته بازی نکرد و پس از مدت‌ها به میادین بازگشت. آنها مقابل نیوکاسل قعرنشین با گل کاوانی در دقایق پایانی از شکست گریختند.

نمایش ضعیف یونایتد باعث شد تا انتقاد کارشناسان مثل «گری نویل» را به همراه داشته باشد.

 بازیکنان منچستریونایتد یک مشت غرغرو و نق زن هستند

کارشناس اسکای اسپورت گفت: نه پرسینگی و نه یک انگیزه کافی برای نمایش زیبا. من منچستریونایتد را اینگونه توصیف می‌کنم زیرا در هر نبرد تن به تن آنها شکست خوردند و یک نمایش بسیار ضعیف از خود نشان دادند.

نویل گفت: حتی یک چیز مثبت هم در نمایش یونایتد نبود. حتی یک بازیکن هم نبود که در بین ۲ نیمه بگوید من وظیفه‌ام را درست انجام دادم. آنها یک مشت غرغرو و نق زن هستند که به همه چیز اعتراض می‌کنند. به نمایش آنها در زمین نگاه کنید. یک دست بالا می‌رود و تمام بازیکن به آن اعتراض می‌کنند. آنها مربی قبل را اخراج کردند و مربیان بعدی هم اخراج خواهد کرد اگر این رفتار را ادامه دهند.

منچستریونایتد با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. البتته یونایتد ۲ بازی عقب افتاده دارد و می‌تواند خود را به رده پنجم بالا برساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس