کد خبر 1318945
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش مشرق، مهدی کشت‌دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه طی توییتی نوشت: یک زن بلغارستانی که از ۱۲ سالگی چشمان خود را از دست داده و از آن به بعد به گفته خود و اطرافیانش وقایع آینده را پیش بینی می‌کند ۶ پیش بینی برای سال ۲۰۲۲ داشته است از جمله بروز یک پاندمی جدید در جهان.

این زن که تا پیش از این وقایعی همچون چرنوبیل، مرگ پرنسس دیانا، سقوط اتحاد جماهیر شوروی و حادثه ۱۱ سپتامبر را پیش بینی کرده در جدیدترین پیشگویی خود از بحران آب در جهان و حمله موجودات فرازمینی به زمین تا پایان سال ۲۰۲۲ خبر داده است.

او که به نوستراداموس بالکان شهرت دارد گفته: در سال ۲۰۲۲ جهان گرفتار یک پاندمی دیگر که سرآغاز آن از سیبری است می‌شود و این پاندمی در پی انتشار یک ویروس یخ زده و در نتیجه تغییرات آب و هوایی خواهد بود.

این زن بلغارستانی در مورد کمبود آب در دنیا می‌گوید: بسیاری از شهرهای جهان در سال ۲۰۲۲ دچار کمبود آب می‌شوند که این کمبود آب همراه با وقایع سیاسی خواهد بود و بسیاری از دولت‌ها را به فکر جایگزین‌هایی می‌اندازد.

این پیشگو همچنین در مورد حمله فرازمینی‌ها به کره خاکی می‌گوید: موجودات فضایی سفینه‌ای را برای جستجوی زندگی در زمین به کره خاکی می‌فرستند که نتایج غیر دوستانه‌ای به همراه دارد.

بابا ونگا در ادامه به بروز بحران خشکسالی در هند اشاره کرده و پیشگویی کرده: دمای هندوستان در سال ۲۰۲۲ تا ۵۰ درجه سانتیگراد بالا می‌رود و باعث حمله ملخ‌ها به مزارع این کشور می‌شود.

او همچنین به وقوع زلزله، سونامی و سیل در جهان اشاره کرده و پیشگویی کرده استرالیا و مناطقی از آسیا درگیر سیل‌های جدی می‌شوند.

۶ پیش‌بینی درباره سال ۲۰۲۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    3 0
    موجود فرازمینی میاد ؟ بسم الله از فردا باید توی خیابون هی موجود فرازمینی بکُشیم
  • NL ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    27 6
    (فارغ از متن خبر) لطفا در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم. اللهم العجل لولیک الفرج
  • بنده خدا US ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    12 1
    پیشگوییهاش اشتباهن. دو سه سال پیش سکته ترامپ و سوقصد به پوتین رو پیشگویی کرده بود که هیچکدوم اتفاق نیوفتاد. بحران آب و یه پاندمی دیگه از کرونا که هر بچه ابتدایی هم میتونه پیشگویی کنه. غیرزمینیها هم کلا دروغه و هیچوقت همچین چیزی پیش نمیاد
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      0 2
      دو سه سال پیش که مُرده بوده . چه جوری پیش بینی می کرده ؟! این خانم سال ۱۹۹۶ مرده
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    6 2
    چرندیات
  • علیرضا IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    3 0
    خوبه که خدا را حذف کرده اند یعنی این زن بگه ملخ ها حمله می کنند
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    5 1
    از اونجایی بیشتر و بیشتر نشانه های اخرالزمان پدیدار میشوند، احتمالا ۷۰ درصدش درست باشه البته به جز حمله فضاییها:\
  • میشناسیم IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    2 2
    مسخره‌ست..
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    11 0
    آمریکای ملعون این خرابکاری ها رو انجام میده و تا سال 2022 برنامه ریزی میکنه و قبلش به خرد امثال همین پیرزن میده، و عوام رو فریب میده که آره پیشگویی کرده... و ما هم راحت در پازل آمریکای نجس بازی می کنیم..
  • سعید ۱ IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    7 0
    زحمت کشیدن. خب همه چیزهایی که گفته هم اکنون هم در حال وقوعه و دیگه نمیشه گفت پیش بینی( البته جز موجود فضایی که اون هم خیلی ها مدعی ملاقاتش شدند و تا کنون ثابت نشده ).
  • رمضانعلی محمدیان IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 0
    بسم الله. اولا" این بنده خدا 26 سال قبل فوت کرده قبرش هم در صوفیه بلغارستانه ثانیا" پیشگویی یا از هوش پیشگوست مانند سیاستمداران یا از ارتباط با اجنه و شیاطین است که گذشته از حرام بودن در زمان اندک هم راست و دروغش هم قطع به یقین محل تردید فراوان است چه رسد چند ده سال یا مهملات پیشگوست و توهم او که شاید درست هم دربیاید ثالثا" منافقین آلبانی و اصلاح فلان های داخلی فعال در رسانه از آنجا که هوشمند هستند هم اینگونه مضحک مانند خاله خان باجی های فامیل مطلب منتشر نمیکنند که این جناب با این مسئولیت حساس کرده اشتغال از رانت حتما" نباید به اختلاس ختم بشود افتضاح بار آوردن هم از مصادیق منکره کسی دسترسی به این آقا دارد به ایشان بفرماید که حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن را یاد بگیر و آقای سخنگوی قوه برای خودت سخنگو استخدام کن مهمان قوه . (به مشرق: یا همه مطلب اینجانب منتشر بشود بدون سانسور یا مثل اکثر قریب به اتفاق غیر قابل انتشارش بفرمائید کما فی السابق با قطع اینترنت هم تکلیف قطع نمیشود)
  • ودود IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    1 0
    بحران آب و بارش باران درغیر وقت بارش وحمله موجودات فضايي( اجنه ها مثل حمله زمان حضرت سلیمان به زمینی ها) وزلزله های پی درپی قبل ا ظهور حتمی است
  • می IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    3 0
    کاش منظورش از فضایی زامبی باشه
    • نون خشکیه IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      1 1
      اسکول مگه فیلمه؟ سریع میخورنت ولی باهات موافقم
  • شادی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    هعی دا هعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس