حملات شدید توپخانه ارتش ترکیه به شمال عراق

شاهدان عینی اعلام کردند که بر اثر حمله توپخانه ارتش ترکیه به روستایی در استان دهوک در اقلیم کردستان عراق یک زن زخمی شده است.

به گزارش مشرق به نقل از شفق نیوز، منابع عراقی حملات توپخانه ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند.

بر اساس این گزارش، شاهدان عینی اعلام کردند که بر اثر حمله توپخانه ارتش ترکیه به روستایی در استان دهوک در اقلیم کردستان عراق یک زن زخمی شده است.

این منابع افزودند که حملات توپخانه ارتش ترکیه به روستای بانکی در منطقه باتیفا در شرق زاخو از توابع استان دهوک در شمال عراق بسیار شدید بوده است.

شاهدان عینی تاکید کردند که زن زخمی شده به بیمارستان زاخو منتقل شده است.

گفتنی است که چند روز قبل، منابع عراقی از حمله هوایی ترکیه به منطقه ای در شمال اربیل در اقلیم کردستان عراق خبر داده بودند.

بر اساس این گزارش، منابع عراقی اعلام کردند: مناطقی در کوره سیوه، وادی مغاره و خواکورک در منطقه برادوست در شمال اربیل، هدف حمله هوایی ترکیه قرار گرفت. حملات گسترده بوده و موجب ایجاد وحشت در میان شهروندان و ساکنان روستاهای نزدیک به مناطق هدف قرار گرفته شده است.

شایان ذکر است که ترکیه در دو عملیات پنجه برق و پنجه صاعقه مناطق حضور عناصر پ. ک.ک از جمله العمادیه، زاخو، جبل متین، افاشین، باسیان، جبل کیسته و الزاب را هدف حمله قرار می دهد.

درگیری و جنگ ترکیه و پ. ک.ک در شمال عراق موجب شده است بسیاری از ساکنان این مناطق، مهاجرت کرده و خواستار دور کردن جنگ از مناطق مسکونی‌شان شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس