روزنامه عبری: اسرائیل در شهرک‌های هم مرز با لبنان پناهگاه می‌سازد

رسانه‌ عبری زبان اعلام کرد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی طرح ساخت پناهگاه‌ها در شهرک‌های واقع در سرزمین‌های اشغالی را گسترش داده است.

به گزارش مشرق، یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که رژیم صهیونیستی از ترس تحرکات حزب الله، اجرای طرح موسوم به «سپر شمالی» را در امتداد مرز لبنان گسترش داده است.

روزنامه جروزالم پست نوشت که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برنامه سپر شمالی را در مناطق مرزی متولا، شلومی و شتولا از ترس شلیک گلوله‌های خمپاره حزب الله گسترش داد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی عملیات «سپر شمالی» را در ماه نوامبر در شهرک کفار یووال واقع در مرزهای لبنان راه اندازی کرده بود.

این روزنامه گفته است این پروژه به سه منطقه جدید فوق الذکر گسترش خواهد یافت و ساخت پناهگاه‌ها در آنجا تکمیل می‌شود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در آبان ماه گذشته  طرح استحکام خانه‌های شهرک‌ها و شهرهای واقع در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی را به منظور مقابله با تهدیدها به اجرا گذاشت.

رژیم صهیونیستی در آن زمان گفته بود که به منظور تقویت جبهه داخلی بودجه ای را برای ساخت  ۶۵ پناهگاه در خانه‌های شهرک کفار یوال اختصاص می‌دهد.

رژیم صهیونیستی سه سال پیش نیز با اعلام انجام عملیات سپر شمالی در شمال سرزمین های اشغالی مدعی شد که  بخشی از این عملیات کشف تونل‌های حفرشده توسط حزب‌الله لبنان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس