کد خبر 1318056
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
واژگونی مینی بوس

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان از واژگونی مینی بوس در گنبدکاووس با سه فوتی فوتی و ۲۳ مصدوم خبرداد.

به گزارش مشرق، محمد جواد مقسمی اظهارکرد: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، یک دستگاه مینی بوس که حامل زن و کودکان و در حال برگشت از مشهد مقدس به انبار الوم آق قلا بود، نزدیک روستای اسلام آباد در محور مینودشت به گنبدکاووس واژگون شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان افزود: در این حادثه سه نفر از بر اثر شدت جراحات در محل فوت کرده و ۲۳ نفر دیگر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس، پنج مصدوم به بیمارستان خاتم الانبیا گنبدکاووس و هفت مصدوم هم به بیمارستان مینودشت اعزام شدند.

مقسمی همچنین از بدحال بودن یکی از مصدومان حادثه خبرداد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    4 1
    با اینکه منطقه منطقه ترکمن نشینه ولی هیچ اثری از مدیر و مقام محلی ترکمن دیده نمی‌شود این عدالت نیست از ترکمن‌ها هم در بخش ادارات استفاده کنید این یک ظلمه در حق ترکمنهاست
    • مهرداد کیانتاج IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      0 0
      من خود کارمند یکی از ادارات دولتی استان گلستان هستم... چرا حرف مفت میزنی.... چرا بی جهت مظلوم نمایی میکنی؟؟؟؟بواسطه ماهت شغلم میدانم که در هیچ اداره ای یا سازمانی نیست که از ترکمن‌ها شاغل نباشند.. از پست مدیریت و ریاست گرفته تا کارمند میان رده.. شماره موبایلت همینجا بده که مستند بهت ثابت کنم و آدرس با اسم و مشخصات دقیق بدم که ترکمن‌ها در چه ادارات دولتی در سطح استان پست و جایگاه دارند...از بانک‌ها گرفته... تا ادارات ثبت و احوال.. ثبت اسناد و املاک ... استانداری... دادگستری.... آب و فاضلاب... دیوان محاسبات.. و وووووو. حال اگر تمامیت طلب هستید اون بحث دیگری هست و نظام آنقدر متزلزل نیست که مقهور تمامیت خواهی شما بشود.... فقط بلدید مظلوم نمایی بکنید و زحمات و گذشتهای نظام رو وارونه جلوه بدهید... ناسپاسی هم اندازه ای دارد... نظام مقدس جمهوری اسلامی با گذشت و با رافت میباشد... و گرنه به کسانیکه در اوایل انقلاب به روی نظام نوپای اسلامی اسلحه کشیدند میدان نمی‌داد... هنوز جنایت و خیانت در دو جنگ گنبد بر علیه نظام در یادها هست....نمک نشناسی حدی دارد
    • 414 IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      0 0
      بنده خودم گرگانی هستم اکثر کارمندان بانک مسکن ترکمن هستند،اکثر کارمندان دارایی ترکمن هستند چرا الکی حرف میزنی
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    تا کی باید شاهد این گونه تصادفات در جاده های کشور باشیم ، مسئولین محترم چاره ای بیندیشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس