آمار عجیب مجتبی حسینی مقابل تیم‌های اصفهانی

تیم فوتبال پیکان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد سپاهان را شکست دهد تا با این نتیجه تیم اصفهانی صدر جدول را هم از دست بدهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پیکان که از تیم‌های خوب این فصل از رقابتهای لیگ برتر است، در هفته یازدهم توانست سپاهان را در اصفهان شکست دهد تا با ثبت این شگفتی بزرگ، شاگردان نوید کیا صدر جدول را هم از دست بدهند.

پیکان با هدایت مجتبی حسینی در پایان هفته یازدهم با ۱۸ امتیاز در رده ششم قرار دارد و از تیم‌هایی است که نیم نگاهی هم به کسب سهمیه دارد. این تیم در ۵ بازی از ۱۱ دیداری که به میدان رفته‌، پیروز شده‌ و جالب اینجاست که ۲ پیروزی از ۵ پیروزی آنها برابر ذوب آهن و سپاهان است.

شاگردان مجتبی حسینی ابتدا در هفته سوم مقابل ذوب آهن در تهران به میدان رفتند و با یک گل میهمان خود را شکست دادند و سپس در هفته یازدهم موفق شدند دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را این بار در اصفهان شکست دهند که نتیجه این بازی ۲ بر یک به سود پیکان تمام شد.

مجتبی حسینی که سال‌ها در نقش دستیار و سرمربی در فوتبال اصفهان کار کرده و به خوبی با تیم‌های این شهر آشنایی دارد، در نیم فصل نخست فصل بیست و یکم نتایج خوبی مقابل فوتبال اصفهان گرفته و توانسته ۶ امتیاز از این شهر خارج و به حساب تیم تحت رهبری خودش بریزد.

پیکانی‌ها در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم انتهای جدولی پدیده هستند و روی کاغذ به نظر می‌رسد کار دشواری برای کسب امتیازات کامل این بازی نداشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس