مهم‌ترین گام در آمادگی ارتش استفاده از توانایی‌های علمی است

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: امیدواریم با حمایت همه‌جانبه، به اوج آمادگی در ارتش که مدنظر و اولویت رهبر انقلاب است برسیم که مهم‌ترین بخش آن، پژوهش و استفاده از توانایی‌های علمی است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی، رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در سومین همایش الگوی فرماندهی مطلوب در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، ضمن تبریک به ارتش جمهوری اسلامی ایران به واسطه دارا بودن برجستگی‌هایی که مدنظر فرمانده معظم کل قوا است، گفت: الگوهای فرماندهی مطلوب از نظر فرمانده رهبر انقلاب در نیروهای مسلح و جامعه وجود دارد و شما دانشجویان، اساتید و فرماندهان با کار، پردازش و مطالعه می‌توانید موجب پیشرفت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوید.

وی با اشاره به توانایی‌های بالای دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و حضور چندین باره مقام معظم رهبری در این دانشگاه تصریح کرد: اقدامات مهمی در گام دوم انقلاب درباره توجه به جوانان در امور دفاعی، امنیتی و فرماندهی در دانشگاه‌های ارتش انجام شده و توانسته‌ایم به نقاط مطلوبی در این باره برسیم. امیدواریم هرچه زودتر و با حمایت همه جانبه به اوج آمادگی در ارتش که مدنظر و اولویت رهبر انقلاب است برسیم. مهم‌ترین بخش هم در این موضوع مبحث پژوهش و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که در نیروی دریایی ارتش در طول دوران انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم به برکت برخورداری از نیروهای توانمند، شجاع و خلاق و در صدر آن فرماندهان این نیرو بوده است.

سردار سرتیپ شیرازی ادامه داد: امروز ما باید با تلاش بیش از پیش زیرساخت‌ها و امکانات نیروی دریایی ارتش را در تراز و شأن و منزلت نظام جمهوری اسلامی برسانیم. پیمودن مسیر باید کامل‌تر و متفاوت‌تر از گذشته باشد تا زمینه‌ساز تحقق اهداف باشد.

وی تصریح کرد: آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش اقدام در دریاها و پیمودن ناوگروه ۷۵ در اقیانوس‌ها بوده است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، این نیرو برای کشور عزت‌آفرینی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس