کد خبر 1317120
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
امکان ثبت نام با تاخیر در آزمون دکتری ۱۴۰۱ تا ۱۰ دی ماه فراهم شد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز که نتوانسته اند تا تاریخ مقرر ثبت نام کنند، می توانند تا ۱۰ دی ماه نسبت به این کار اقدام کنند.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان امروز اطلاعیه ای برای متقاضیان آزمون ورودی مقطع نیمه دکتری منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۴۰۰/۹/۱لغایت ۱۴۰۰/۹/۱۲) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند می‌رساند، این سازمان امکانی را فراهم نموده تا این دسته از متقاضیان حداکثر تا روز جمعه مورخ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ بتوانند صرفاَ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org درخصوص ثبت نام با تاخیر اقدام نمایند.

لذا متقاضیان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام با تاخیر حسب مصوبه مورخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰ هیئت وزیران مبلغ ۳.۷۷۷.۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و هفتاد و هفت هزار) ریال است که به حساب خزانه واریز می‌شود. لازم به توضیح است هزینه فوق شامل مجموع هزینه‌های ثبت نام در بازه زمانی مقرر به مبلغ ۲.۰۸۵.۰۰۰ ریال، ثبت نام برای متاخرین به مبلغ ۱.۶۸۰.۰۰۰ ریال و خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۱۲.۰۰۰ ریال می‌باشد.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه مورخ ۰۶/۱۲/۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم
  • یه متقاضی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    8 1
    با سلام سازمان محترم بازرسی باید به این موضوع افزایش مبلغ ورود کند سازمان سنجش تاریخ اولیه رو حدود ده روز گذاشته با شرایط اینترنت امروزی بعد برای تاخیر ، مبالغ غیر متعارف اعلام میکند که واقعا جای تاسف هست.
  • حسین IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    7 0
    پارسال ۱۵۰ ت بود ،چقدر دزدی ها زیاد شده
    • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      0 0
      هزینه تاخیر چیه دیگه؟؟؟؟؟
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    2 0
    یعنی انگار از کسی که میخواهد بالاترین مدرک علمی کشور را بگیرد میخواهند انتقام بگیرند !!!!!!! همین فرد را در خارج روی سرشان میگذارند بعد بگویید چرا تحصیلکردگان خارج میشوند خود بنده که هم نفر اول دوره لیسانس هستم و هم نفر اول دوره ارشد بخاطر مشکل اقتصادی و همین هزینه اصلا شرکت نکردم چون سنم بالاتر از جذب هیات علمی است شاگرد اولی ام هم بدرد نمیخورد !!!! جالب است که در این کشور اگر پنجاه ساله باشی و نابغه هم باشی تورا جذب هیات علمی نمیکنندیعنی برو استعدادت را دور بریز.... آیا بیرون از اینجا هم اینطوری است؟؟؟؟؟ برای وزارت علوم متاسفم
    • اردلان NL ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      0 0
      منم عین شما. من یکبار شرکت کردم ازمون دکترا (هرچند با یکی از همکلاسی ها ارارو کرده بودیم برای دکترا بریم حالا بماند کجا من شرایطی پیش اومد که نشد برم. ایشون الان دانشگاه Denver داره تمام میکنه این ترم.) سال ۹۷ رتبه ی ۵ شدم رشته ی عمران سازه دریایی. منتها نرفتم و خوشحالم که نرفتم بالاخره مهر اینده دارم میرم برای دکترا. باور نمی کردم که جایی که میرم یعنی نروژ دکترا شغل محسوب میشه. با خودم میگفتم شاید تبلیغاته یا به کستی خیلی خاص میدن این فاندها و پولها رو ولی بله پول میدن تا شما تحقیق کنی.دیگه چیزی نمیگم.
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    واقعا انصاف نیست افزایش هزینه ثبت نام
  • وطن پرست IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    دلشون بحال مردم نسوخته
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    4 0
    من فقط یه دلیل افزایش هزینه ش از ثبت نام منصرف شدم.
  • مهدی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    1 0
    به خدا بی انصافی هست افزایش قیمت باید برا با سواد کردن مردم کشور انگیزه ایجاد بشه نه کاری کنم که افراد بی خیال موضوع بشن .
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    این چه وضعی است کسی نیست رسیدگی کند. مگه چکار می خواهند کنند که بیش از ثلث میلیون تومان پول می گیرند برای ثبت نام، بعد کارشان را قانونی جلوه می دهند. این تصمیم را عده ای دکتر گرفته انداحتمالا، که مفت تحصیل کرده اند حالا طلبکار شده اند.
  • حسنی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    افزایش هزینه دلایلش قانع کننده نست
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    این افزایش قیمت تاخیر چه معنی دارد؟
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    مبلغ اضافی برای چی ؟ هههههههه
  • معترض به نابسامانی پذیرش دکترا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    موقعه ایکه قبول میشئین و نمره دئاپلتی می آوریم و درنصاحبه خوب جلوه نیمنیم ولی به دلایل واهی عنوان نشده همچون سن و تجربه کاری ۳۲ ساله و ادعای حل مشکل آب، مهارحرکت ماسه و آبادکردن آن،کنترل،باروری ابر حدای از روشهای معمول و کم هزینه اصلاح خاکهای شور وقلیا و آماده سازی برای کشت که عملا درسطح سی هکتار انجام دادم الان صادرات محصولشان به خارج ۱۴ سال است ادامه دارد استادا جوان میخواهند خام و بی تحربه خوش پوش که سرکلاس هردوروغ اشتباهی هم گفتند نفهمند امسالی چون من مزاحمشان هستم چون فکرشان خشکیده و پول بیت المال را بدون کار وزحمت میخورندازهر هزارتا یکی خلاق در میاد واقعا گند زدید به این نحوه گزینشتان حالا ظرفیت شما تکمیل نشده دوباره ثبت نام میکنیدواقعا که !!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس