سوره واقعه

خیلی از اوقات میزان دینداری مردم و گرایششون به اعمال دینی رو از ظاهرشون و یا جریان‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی نباید قضاوت کنیم بلکه باید از گوگل بپرسیم چه چیزی دغدغه این روزهاشونه!

به گزارش مشرق، گوگل دروغ نمیگه! این عبارت چند سالیه روی زبان‌ها افتاده و معنیش هم اینه که میزان جستجوی عبارت‌های مختلف در گوگل توسط مردم نشون میده جامعه در زمان‌های مختلف به چه چیزهایی توجه بیشتری نشون میده.

 احتمالا این روزها جسته و گریخته شما هم یا خودتون ختم سوره واقعه رو انجام دادید و یا از اطرافیان درباره‌اش شنیدید.

ختم سوره واقعه یکی از اعمال دینی معروف برای افزایش روزی و برآورده شدن حاجاته که با توصیه چند سال پیش آیت الله بهجت رونق بیشتری گرفته.

توی این عکس ما میزان جستجوی مردم درباره این ختم در گوگل رو با موضوع پرتکرار  علائم کرونا مقایسه کردیم. همون طور که مشخصه در  روز آغاز این ختم تعداد افراد بسیار زیادی در موردش جستجو کردند.

میزان جستجوی ختم سوره واقعه و شاخص دینداری ایرانیان +عکس

خیلی از اوقات  میزان دینداری مردم و گرایششون به اعمال دینی رو از ظاهرشون و یا جریان‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی نباید قضاوت کنیم بلکه باید از گوگل بپرسیم چه چیزی دغدغه این روزهاشونه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    3 0
    دینداری فردی مطلقا به معنای حاکمیت دین در حامعه نیست و کسانی که اسلام در چند ورد و ذکر خلاصه کرده اند و نمی خواهند بپذیرند آنهمه شهادتها و زندانها و شکنجه ها برای چند ذکر و دعا نبوده است، دشمنان اصلی اسلامند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس