کد خبر 1315738
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
یارانه نمایه

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه رقم یارانه‌ها از ابتدای دی ۲ برابر می‌شود، گفت: در سند بودجه سال آینده میزان یارانه‌ها دو برابر در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در گفت‌وگویی از دوبرابر شدن رقم یارانه‌ها از ابتدای دی ماه امسال خبر داد. 

وی افزود: در سند بودجه سال آینده میزان یارانه‌ها دو برابر در نظر گرفته شده است که با تاکید رئیس جمهور بنا شد این افزایش یارانه‌ها از سه ماه باقی مانده امسال اعمال شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه مسئولان اجرایی تلاش خود را می‌کنند تا میزان یارانه‌های پرداختی به مردم در این سه ماهه نیز دو برابر شود، تصریح کرد: اگر  این اقدام درست اجرا شود هر خانواده ۴ نفری ۸۰۰ هزار تومان کالا و پول دریافت خواهد کرد.

رضایی عنوان کرد: یک مشکلی پیش آمد که این اقدام از آذر ماه به دی ماه به تعویق افتاد و آنهم به‌خاطر بن کارت‌هایی بود که برای اجرای این طرح به مردم داده می‌شود. بنا بود یک بخشی از این یارانه به‌صورت کالا به مردم پرداخت شود و آن کارت آماده نشده بود. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    12 4
    خدا را شکر و تشکر از شما
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    6 1
    آفرین -فقط(مرغ،ماهی،گوشت،برنج؛روغن،شیر،پنیر،اب وبرق،گاز...)بدهید تاازاین دوران بیکاری وبیکاری وکرونا وفسادوغارت دشمنان داهل وخارج...)دربیائیم بعد که همه چیز درست شد،پس میدهیم(فقط به بیکارها وبیگارها بدهید)
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    3 6
    وای بحال مردم باز مرغ و گوشت و پنیر فاسد می خواهند بخرند و پورسانت های کلان بگیرند. علت عدم افزایش درست حقوق ها بخاطر موارد زیر است 1- تحقیر ملت به صدقه گرفتن 2- رشوه ورانت برای خرید مواد فاسد 3- دزدی های کلان برای صدور کارت های جعلی و00000
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      2 2
      ساکت مزدور نکنه حقوق نجومی میخوای؟از اینکه با نجومی خواران برخورد شده ناراحتی؟
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 1
      خدا وکیلی تو یکی از همون الوات بی دردی.که خدا خدا میکنی فشار بیشتر بیاد به مردم که امثال تو سود بیشتر بزنن ب جیب
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    6 2
    خدایا درود فرست بر محمّد و اهل‌بیتش و درود فرست بر بتول پاک، صدّیقه، معصومه، پرهیزکار، پاکیزه، خشنود از حق، خدا خشنود از او، پاک تربیت، رشیده، مظلومه، پس‌راندۀ دشمن، غصب شده حق، منع شده از ارث، پهلو شکسته، ستم شده بر شوهرش، کشته شده فرزندش، فاطمه دختر رسولت و پاره تنش
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    4 2
    ------(فارغ متن این خبر)، لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. ممنون
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 3
      دعا،نفرین،لعنت ومرگ خواستن شرایط سختی داره ودراین وضعیت مردم ومسئولین، غیر ممکنه،دعا مستجاب بشه(چون با اینهمه غارت،اَشغال،زوروتزویر،ظلم،خیانت وجنایت-فساد،بی عدالتی وتبعیض-پارای بازی،ژن برتر،اقا واقازاده،انواع امتیاز،سهمیه،انتخاب وانتصابات بی رقابتی،شکایت،دادخواست،دادخواه؛اعتراض،مال باخته،بیکار،بیگار،برده کشی،خودکشی،خودکشی دادن،آه،ناله ونفرین-فقر،دارودرمان وبیمه-دختران وپسران عذب-بی خانه ها،اجاره های بالا،تابوتهای موتور دار گران،کمبود وبی کیفیتی-احتکار،کم فروشی وگرانفروشی....)داخلی وخارجی،کمتر کسی دعایش مستجاب میشه(آه وناله های مادران دادخواه،شهدا،جانبازان و... را چگونه میشود به خدا جواب داد-کشتار مردم توسط استکبار،اسرائیل،وهابیها،عارتگرها،گاوهای شیرده وداعشیها را چگونه میتوان به خدا جواب داد-کودک کار،محصل ترک تحصیلی وسوخته،خودکشی کرده بخاطر گوشی،کودک مهاجر غرق شده-کودکی که مادرش را جلویش تکه تکه میکنند وبه تروریستها میگوید به خدا میگویم که مادرم را کشتید-کودک ایزدی را که دراثر آفتاب سوزان چشمهایش را ازدست میدهد چگونه جواب خواهیم بود وتمام چیزهای که درمحله وشهر وکشور وکشورها درذهنمان نقش بسته را چگونه میتوان جوابگو بود.......
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 0
    خوبه
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    4 1
    دم ریسی گرم تو ۸ سال یکی که فقط بدبختی دیدیم
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    3 5
    صدقه بگیران خرافاتی معتقد به تقدیر و قسمت لذتش را ببرند
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      2 1
      به شماها باشه همون صدقه رو هم از خرخره مردم میکشین بیرون تو این هشت سال فکر منور شماها رو به عینه دیدیم
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      2 1
      جات خوبه که به این میگی صدقه ، برای خیلی ها که بیکارن و سرپرست خانه اند کمکی ست
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    الان با این خبر های یک هوئی ملت پس می افتند !!!. یک کم مراقب باش آقای معاون !!!
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      میلیاردری؟!
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    اِگر چند صد هزار مثل پانصد . ببالا به هر ایرانی . بغیر از یارانه میدادند . و به هر ماشین صد لیتر بنزین ده هزار تومانی کارتی و بقیش پانزده هزار تومان ( تقریبا نیم دلار) که نسبت به خیلی از کشورها باز هم ارزان تر است . بنزین فروخته میشد . فقط بنزین . چطور بود . البته راجع به تاکسی و امثال اسنپ و وانت برای جلوگیری از افزایش بی ضابطه . با برنامه ریزی صحیح . سهمیه . با قیمت مناسب مثل پنج هزار تومان تعلق میگرفت . بالاخره بدین سمت باید برویم . بقولی سوخت و سوز نداره . مثل پول کالاهای اساسی بمنظور جبران و مابه التفاوت . در کل یارانه های پنهان را عیان و پولش را بمردم بدهید . تا هر کس بفراخور استفاده . خرج کنه و اینگونه در استفاده صحیح مثل انرژی . برق و آب . اتفاقات خوبی میافته . و حتما همه یعنی مردم دولت . و دستگاه های تامین کننده . نفع میبرند و حتما در زیر ساخت ها اثر مثبت خواهد گذاشت . آقای رضائی در تبلیغات انتخابات . اشاره ای به چند ده میلیارد دلار . یارانه پنهان داشت .
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    در عوض این یارانه قیمت کالا ها ها بخصوص کالاهای اساسی چند برابر خواهد شد .
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    ملت رو صدقه بگیر کنید یه جور میگه دو برااااااابر انگار چقدر میشه 30دلار هم نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس