جنجال داوری در مهمترین بازی هفته انگلیس/ از اعتراض شدید کلوپ تا ترند شدن «هری کین» +فیلم

یورگن کلوپ پس از تساوی مقابل تاتنهام به شدت از داوری انتقاد کرد و هری کین نیز به ترند برتر فضای مجازی بدل شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، دیداری جذاب و تماشایی بین لیورپول و تاتنهام برگزار شد که در آن بیش از هر چیزی داوری مورد بررسی قرار گرفت و قضاوت‌ «پل تیرنی» به بحث روز دنیا بدل شد.

داور مسابقه تاتنهام و لیورپول چندین صحنه مشکوک رقم زد که بزرگترین آنها عدم اخراج هری کین در دقیقه ۲۰ مسابقه بود. تکل خشن کاپیتان تیم ملی انگلیس تنها با کارت زرد داور مواجه شد تا سیل انتقادات در فضای مجازی به راه افتد. پس از آن یک پنالتی مشکوک نیز روی «دیگو ژوتا» گرفته نشد تا لیورپولی‌ها به شدت از تیرنی عصبانی شوند. البته این مسئله تنها به لیورپولی ها ختم نشد و داور مسابقه گل دوم این تیم را که با برخورد توپ به دست محمد صلاح آغاز شد را قبول کرد تا همه تماشاگران مسابقه از داوری ناراضی باشند.

در پایان بازی، یورگن کلوپ در صحنه‌ای جنجالی به سمت داور مسابقه رفت و گفت: من با هیچ داوری مشکل ندارم جز تو، پل تیرنی!

دانلود

هری کین نیز به ترند اصلی توییتر بدل شد و بسیاری از کاربران از تکل خشن او صحبت کردند. کاربری نوشته بود که تکل کاپیتان انگلیس که به مراتب خطرناک‌تر از رابرتسون بود، با کارت قرمز روبه‌رو نشد ولی کاپیتان اسکاتلند از بازی اخراج شد!

ستاره تاتنهام پس از بازی مدعی شد که توپ را زده و اصلا پایش به ساق پای رابرتسون برخورد نکرده است که این موضوع نیز با استهزاء کاربران همراه شد. بسیاری از کابران توییتر صحبت‌های کین را به باد انتقاد گرفتند که چطور ممکن است که این صحنه را او انکار کند.

بسیاری از کاربران نقش VAR در انگلیس را به سخره گرفتند و مدعی شدند که یک ویدیوچک دیگر باید روی عملکرد داوران VAR نظارت داشته باشد. بسیاری نیز اثرگذار بودن کاپیتان انگلیس در خطاها را مطرح کردند و مدعی شدند که اگر کسی جای کین بود، داور مسابقه قطعا بازیکن را اخراج می‌کرد.

مارک کلاتن‌برگ، داور پیشکسوت انگلیسی‌ها در این خصوص گفت: اگر این صحنه کارت قرمز ندارد پس چه صحنه‌ای باید اخراج شود. هری کین مشخصاً پایش را بالا آورد و به بازیکن ضربه زد و چطور ممکن است که این صحنه بازبینی نشود و بازیکن تاتنهام از بازی بیرون نرود؟

صحنه‌های پنالتی زیر را مشاهده کنید:

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس