کد خبر 1315567
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
عصبانیت مجیدی در رختکن بعد از نمایش ضعیف استقلال

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از نمایش پرانتقاد آبی‌پوشان در برابر نود ارومیه به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در حالی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی تیم دسته دومی نود ارومیه را شکست داد که بازی پرانتقادی به نمایش گذاشت. آبی‌پوشان آنقدر بد کار کردند که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم در کنفرانس خبری بعد از بازی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

مجیدی در رختکن هم از خجالت بازیکنان درآمد و از عملکردشان انتقاد کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش به بازیکنان گفت: با این بازی «گَندی» که زدید نمی‌دانم چطور به کنفرانس خبری بروم. این پیراهن تن خیلی‌ها بوده و امروز در اختیار شما قرار گرفته است. بهتر است قدر این پیراهن و جایگاهی را که دارید، بدانید. امروز نباید بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شد. ما باید پاسخگوی هواداران باشیم.

تیم استقلال جمعه سوم دی ماه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    9 21
    فرهاد جون هر گلی زدی به سر خودت زدی ولی خیلی ناراحت نباش. دولت چند میلیارد می ریزه به حساب باشگاه حال همتون دوباره خوب می شه.
    • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      2 0
      دولت قبلی هرچی به کمک تیم پرسپولیس امد و چهار سال تیم را قهرمان کردحالا این دولت هم همین کار را با تیم استقلال خواهد کرد.اما بر عکس؟؟؟؟
    • ایران IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      1 1
      فعلا که شما دارید با اهدایی های بابامسعود کیف میکنید نگران مانباش
    • ZOHA IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      5 2
      زشته...حسودنباشین ....آقای مجیدی سخت تلاش کرده وداره میکنه....جدول و نگاه کن ببین استقلال کجابود...حالاکجا اومده؟هرچی بگیره حقشه....ودرضمن آقای مجیدی پولداره....محتاج نیست... میتونه راحت بره بشینه توویلای جمیران توامارات(اگه اشتباه نکنم اونجاویلاداره ) جلوی تلوزیون فوتبال ببینه تخمه بشکنه....اگه داره زحمت میکشه واسه استقلال وهوادارانش وایرانه....نمک نشناس نباشید......ناصرمحمدخانی.خیلی دوست دارم ولی میبینین که کشیده کنار.اجاره مغازهاشومیگیره.اززنش نقاشی یادمیگیره بچشوبزرگ میکنه...آقای مجیدیم میتونه حرص نخوره....بکشه کنار...ولی همت وغیرتش زیاده!
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 3
    اصلا بازی خوب مهم نیست. مهم اینه که امسال بازی کنان عزیز وسرمربی دل بستن به داور وشکایت از تیمها وگرفتن امتیاز باد آورده. صد درصد امسار قهرمانید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس