کد خبر 1315527
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
رحمانی: فروش پیام‌های بازرگانی در بودجه ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد افزایش داشته است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: دولت برای سال آینده پیش‌بینی کرده که فروش پیام‌های بازرگانی از سوی صدا و سیما بیش از ۹۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش مشرق، رجب رحمانی نماینده تاکستان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در واکنش به برخی اخبار در خصوص رشد ۵۶ درصدی بودجه صداوسیما گفت: آنچه به اسم رشد بودجه صداوسیما عنوان شده، تنها اجبار این سازمان به فروش بیشتر تبلیغات و پیام‌های بازرگانی است. در واقع دولت برای سال آینده پیش‌بینی کرده که فروش پیام‌های بازرگانی بیش از ۹۰ درصد افزایش یابد.

وی با تاکید بر ضرورت واقعی سازی بودجه سازمان صداوسیما در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: طبق قانون برنامه ششم توسعه، سهم دولت در بودجه صداوسیما باید معادل  ۷ دهم درصد بودجه عمومی کشور باشد اما در طول پنج سال گذشته هیچگاه این قانون به طور کمال اجرا نشده است. در سال آینده نیز افزایش ۹۰ درصدی پیام‌های بازرگانی پیش بینی شده  که این امر در شرایط اقتصادی امروز کشور، امری نشدنی و غیرواقعی است.

بیشتر بخوانید:

سال آینده سهم هر استان در رشد اقتصادی چقدر خواهد بود؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه برخی از دستگاه‌های مختلف در لایحه بودجه ۱۴۰۱ از ۵۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش داشته است، گفت: مجلس باید با کار دقیق و کارشناسی بودجه دستگاه‌های مختلف از جمله صدا و سیما را بررسی کند و با توجه به نیاز آنها و شرایط کلی کشور نسبت به تعیین بودجه آنها اقدام کند.

رحمانی با اشاره به مشکلات صداوسیما افزود: رسانه ملی تنها رسانه رسمی حاکمیت در سطح کشور است و امیدوارم ما نمایندگان مجلس با بررسی اولویت‌ها، برای بودجه صداوسیما برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهیم چراکه صداوسیما منعکس کننده خدمات تمامی بخش‌های نظام از جمله بخش سلامت، بهداشت و درمان و سایر بخش های فرهنگی، اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی جامعه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    صداسیمای ملی که نیست، صداسیمای میلی است. نشان دهنده ی یک طرفه حاکمیت بر مردم است. فقط زمان انتخابات ها، مردم هم به طور سختگیرانه لحاظ می شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس