کد خبر 1315443
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
عالمی: استقلال مقابل نود ارومیه نمره مثبت نمی گیرد/خوب نیست که مقابل چنین تیمی در ضربات پنالتی ببرند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در این بازی نمره مثبتی نمی گیرد و شرایط خوبی نیست که در مقابل چنین تیمی در ضربات پنالتی موفق به پیروزی شود.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص دیدار دو تیم استقلال و نود ارومیه در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: بازی خوب و قشنگی را دیدیم با این که استقلال به تعدادی از بازیکنان خود استراحت داد و کمی تیم دست دومی را دست کم گرفت. نود ارومیه تیم قابل احترامی است و در این دیدار با برنامه بازی می کرد. استقلال از دقیقه اول به دنبال گل زنی بود و همه بازیکنان می خواستند که دروازه تیم نود ارومیه را باز کنند.

وی افزود: تیم نود ارومیه در دفاع بازی می کرد و به دنبال ضد حملات بود که توانست در یک موقعیت به گل برسد. فرهاد مجیدی بعد از دریافت گل  تغییراتی در ترکیب خود انجام داد و آرمان رمضانی را وارد زمین کرد و نشان داد که می خواهد از کناره ها توپ را بر روی دروازه نود ارومیه ارسال کند و از قدرت سرزنی بازیکنان خود استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد این که فرهاد مجیدی به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد گفت: مصدومیت ها و محرومیت ها در لیگ باعث می شود تا بازیکنان خسته شوند. استقلال بازی های پرفشاری در طی چند هفته گذشته داشته است ولی از این بازی به بعد با شرایط بهتری به زمین می آید. بازیکنان در این بازی تیم دست دومی نود ارومیه را دست کم گرفتند و در برابر تراکم دفاعی این تیم به مشکل خوردند.

عالمی عنوان کرد: در نهایت شاگردان مجیدی توانستند دروازه نود ارومیه را باز کنند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند. استقلال در این بازی نمره مثبتی نمی گیرد و شرایط خوبی نیست که در مقابل چنین تیمی در ضربات پنالتی موفق به پیروزی شود.

پیشکسوت آبی ها در خصوص این که فرهاد مجیدی تیم دست دومی را دستکم گرفت و به همین دلیل از تیم دوم خود استفاده کرد اظهار داشت: نفرات دوم استقلال باید به شرایط بازی نزدیک باشند تا بتوانند خودشان را ارزیابی کنند. سرمربی چنین حرف هایی را می زند تا بازیکنان آگاه شوند و به شرایط مناسب برسند ولی با چنین افکاری در آخر به بن بست می خورند. شاگردان بهاری با تراکم دفاعی که داشتند می خواستند که استقلال را به زمین خودشان بیاورند و از ضد حملات استفاده کنند.

وی ادامه داد: خوشحال هستم که به مرحله بعد صعود کردیم. مسیر بازی های آسیا و جام حذفی جدا است. امیدوارم که فرهاد مجیدی بتواند امسال برای استقلال جام بیاورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج اصیل اریایی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 0
    آقای مجیدی وقتی بازیکنی که توی تیمشان ستاره بودن اوردی تاج کبیر و نیمکت نشین صفر کردی نباید بیشتر از این هم توقع داشته باشی آخه مگه امکان دارد بازیکنی مثل امین قاسمی نژاد و آرمان رمضانی و بابک مرادی و متین کریم زاده نیمکت نشین صفر کرد بازیکنانی که توی هر تیمی جز تیمی که فرهاد مجیدی سرمربی نباشد بازیکن اصلی و فیکس و تا اینجا لیگ با دروازه و سیزده گل زده آقای گل لیگ بودن آقای مجیدی به خاطر یامگا ورودی ژستد نباشد ستاره های ایرانی تاج کبیر نیمکت نشین کرد ،،،،عالم و ادم از گل آرمان به وجد آمدن تا اینجای لیگ شده ژستد نصف ونیمه این ضربه آرمان را روانه دروازه تیمهای لیگ کرده باشد تا اینجای لیگ فکر نکنم ،،،امیدواران این تلنگر باعث شود مجیدی غرور کاذب کنار بگذارد و کمی هم فکر هواداران تاج کبیر باشد ،،،پول و غرور کاذبش نگه دارد برای خانواده اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس