کد خبر 1315392
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
سلیمانی: نباید به سود استقلال یا نود پنالتی اعلام می‌شد/ هر ۲ دروازه‌بان خطا کردند

کارشناس داوری فوتبال ایران، مهار پنالتی هر دو دروازه‌بان استقلال و نود ارومیه را خطا تشخیص داد.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درباره قضاوت کیوان علی‌محمدی در دیدار استقلال مقابل نود ارومیه، گفت: او با اینکه جوان بود و برای اولین بار در دیدار مهمی قضاوت می‌کرد، عملکرد خوبی داشت و فقط اشتباهات کوچکی در میانه میدان مرتکب شد. داور در نیمه اول می‌توانست به ارسلان مطهری کارت زرد بدهد که از این موضوع گذشت. استقلالی‌ها در یک صحنه معتقد بودند باید روی آرمان رمضانی خطای پنالتی اعلام شود که داور به‌درستی پنالتی نگرفت.

وی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی نود ارومیه عنوان کرد: در دقایق پایانی نیمه دوم، مهاجم نود در حال تک به تک شدن با دروازه‌بان استقلال بود که پس از عبور از روزبه چشمی متوقف شد. او خودش را روی زمین انداخت تا چشمی اخراج و پنالتی به سود نود اعلام شود که داور به‌درستی، این اتفاق را شبیه‌سازی تشخیص داد. این صحنه پنالتی نبود و اگر خطایی هم اعلام می‌شد، پشت محوطه جریمه رخ داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد داور در ضیافت پنالتی‌ها گفت: داور دو اشتباه در ضربات پنالتی داشت که هر دوی آنها باید تکرار می‌شد. دروازه‌بانان دو تیم در دومین ضربه پنالتی که توانستند آن را مهار کنند، ۲۰ سانتیمتر جلوتر از خط دروازه ایستادند و مرتکب خطا شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    6 5
    نیمه اول یک پنالتی برای استقلال نگرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس