کد خبر 1315360
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
گل‌محمدی: برای تقابل با بازی دفاعی حریف آماده‌ایم/ یحیی علاقه به نیازمند را رد نکرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت جام حذفی برای این تیم باارزش است و با نهایت توان خود در این جام خواهند جنگید.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم دسته اولی ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی را در پیش داریم. اولین بازی جام حذفی است و در این جام نکته مهم داشتن تمرکز و غافلگیر نشدن است. ما مقابل یک تیم ناشناخته بازی داریم. قطعاً با انگیزه بالایی بازی خواهند کرد و تلاش زیادی می‌کنند تا بازی خوبی انجام دهند. باید تمرکز خوبی داشته باشیم. در جام حذفی اگر غفلت کنید و تمرکزتان را از دست بدهید جام را از دست می‌دهید.

وی در ادامه افزود: پنج بازی تا رسیدن به جام وجود دارد و باید در هر پنج بازی تمرکز لازم را داشته باشیم. این اولین بازی ماست و احترام زیادی برای تیم حریف قائلیم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. قطعاً تیم حریف با لایه‌های دفاعی، دفاع خواهد کرد. باید سعی کنیم از این لایه‌های دفاعی عبور کرده، به بازی سرعت بدهیم و موقعیت کسب کنیم. امیدوارم بازیکنان بدانند هیچ بازی در فوتبال ما آسان نیست و تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند و فاصله گل‌ها یک یا دو گل است. این بازی می‌تواند برای ما بازی خوبی باشد، اگر تمرکز داشته باشیم و تلاش زیادی انجام دهیم. قطعاً غافلگیر خواهیم شد، اگر حریف را دست‌کم بگیریم. بچه‌ها این شرایط را خوب درک می‌کنند و یک بازی خوب انجام خواهند داد که ان‌شاءالله با برد هم همراه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اهمیت جام حذفی هم تصریح کرد: جام حذفی جام خیلی مهمی است و هر سال سه جام وجود دارد، ولی جام حذفی مهم است و می‌تواند سهمیه آسیایی را هم داشته باشد. قطعاً همه تیم‌ها انرژی می‌گذارند تا به این جام دست پیدا کنند و تیم‌های متوسط لیگ امید زیادی برای کسب سهمیه از جام حذفی دارند. این جام برای ما باارزش است و تا آخرین توان‌مان می‌جنگیم. برای به دست آوردن این جام باید خیلی تلاش کنیم. امیدواریم و بازی به بازی پیش می‌رویم، ولی مهمترین بازی ما همین بازی فرداست و برای ما جام حذفی از بازی فردا شروع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی با ویستاتوربین چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند تا سرخپوشان به ایده‌آل مدنظر کادر فنی برسند، گفت: در مجموع ما تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما اینقدر قوی است که خیلی از مشکلات و سختی‌هایی که به خصوص در این فصل داشتیم با سختکوشی و تلاش زیاد پشت سر گذاشتیم. در هر صورت با توجه به تغییراتی که این فصل داشتیم طبیعی است که بازیکنان جدید نیاز به زمان بیشتر دارند و باید در کنار هم بیشتر بازی کنند. من به تیمم اعتماد و اعتقاد کامل دارم و به بازیکنانم گفتم که ما احتیاج به باور بیشتر داریم و باید بدانیم که از لحاظ فنی یکی از تیم‌های خوب لیگ هستیم.

«روند روبه‌رشدمان را حس می‌کنیم»، گل‌محمدی با تأکید بر این موضوع ادامه داد: این احساس را داریم که نسبت به هفته‌های اول بهتر شدیم و تلاش زیادی صورت گرفته است به ویژه از طرف بازیکنان و همه عواملی که در باشگاه کار می‌کنند. همه در باشگاه سعی می‌کنند یک محیط آرام به وجود بیاورند تا تیم با کمترین مشکل کارش را ادامه دهد، ولی همچنان مشکلاتی وجود دارد، به ویژه به لحاظ داشتن یک زمین تمرین خوب درگیر هستیم و هنوز نتوانستیم یک زمین تمرین خوب پیدا کنیم. این شرایط برای ما سخت است. تیم ما روی زمین کار می‌کند و داشتن زمین تمرین باکیفیت می‌تواند به پیشرفت تیم‌مان بیشتر کمک کند. اعتماد زیادی به هم داریم و باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم و هماهنگی‌مان را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب پیام نیازمند در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل و این سؤال که مقابل ویستاتوربین بازیکنان ذخیره بازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: الان زمان صحبت درباره نقل‌وانتقالات نیست و خیلی زود است. نمی‌دانم این رایزنی‌ها و گمانه‌زنی‌ها چرا اینقدر زود شروع شده است. ما صحبتی با نیازمند نداشته‌ایم. او دروازه‌بان واقعاً بزرگی است و در لیگ ثابت شده است، ولی تا الان هیچ صحبتی با او نداشته‌ایم. در فصل نقل‌وانتقالات فرصت زیاد است و ما الان در کوران مسابقات هستیم و به خودمان اجازه نمی‌دهیم در حال حاضر بخواهیم وارد نقل‌وانتقالات شویم، چون تمرکز تیمی‌مان واقعاً مهم است. درباره بازی فردا هم باید بگویم که ما در فشردگی مسابقات هستیم و اختلاف زیادی بین بازیکنان‌مان وجود ندارد. قطعاً فردا تغییراتی خواهیم داشت و امروز هم با ترکیب جدید تمرین کردیم که واقعاً خوب بود. ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب را انجام دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهمن حسین پور JP ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    5 0
    اگر فردا پنجره بازنشه تیم وارد یک بحران بزرگ سوئ مدریت خواهد شد زیرا صدری بیش از حد خلف وعده داشته که موجب بی اعتمادی بازیکنان و بویژه ماهواداران خواهد شد
  • خوزست IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    فعلا که همه چیز برای رقبا آزاد و برای پرسپولیس ممنوعه مثل گرفتن بازیکن خارجی که علاوه ممنوعیت بدون رعایت قوانین و ضمانت نامه هم بازی میکنند و البته امتیاز معیشتی آذرماه هم بحسایشان واریز میشود
  • سعید IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    خیلی بهتر از لک است. 5 دوره قهرمان بشی اما تیمهای دیگر بتوانند خارجی بگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس