کد خبر 1315359
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
نکونام: به قوچان نژاد نیاز نداریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: زمانی که به فولاد آمدم با قوچان نژاد صحبت کردم اما گفت فعلا نمی خواهم فوتبال بازی کنم و ما هم صرف نظر کردیم و اکنون به او نیاز نداریم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از برد تیمش مقابل شهرداری نوشهر در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهارکرد: به بنگر برای داشتن این تیم با کیفیت تبریک می گویم. بدون توجه به نام فولاد، فوتبال بازی کردند و در کاری که فکر می کردیم می خواهیم انجام دهیم ما را غافلگیر کردند و بازیسازی ما را بستند و بازی را زوردار شروع کردند. امیدوارم در لیگ دو نتیجه بگیرند و بنگر در ادامه مسیر مربیگری اش موفق باشد.

وی عنوان کرد: باتوجه به شرایطی که جام حذفی دارد و من نیز معتقدم که در فوتبال بازی آسانی وجود ندارد به بازیکنانم گفته ام که در جام حذفی حق اشتباه ندارید و اشتباهاتمان باید خیلی کم باشد تا موفق باشیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید ببینیم تا کجا می توانیم پیش برویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد بهتر شدن وضعیت پاتوسی، گفت: من بازیکنان را تحت کنترل دارم زیرا آن ها را دوست دارم و می خواهم به موفقیت برسند. جلسه خوبی با پاتوسی داشتم و خود او هم از وضعیتش ناراحت بود. خدا را شکر امروز ۹۰ دقیقه در این زمین که برای بازیکن سنگین است، بازی کرد و گل هم زد. شرایط او خیلی خوب است و از او راضی هستم. امیدوارم به همین صورت ادامه دهد. او برای ما بازیکن کلیدی است.

وی با بیان این که ما در فولاد بازیکن اصلی و ذخیره نداریم و این را همیشه نیز گفته ام، افزود: سعی می کنیم همه بازیکنان را آماده نگه داریم تا بتوانیم درصورت نیاز از آن ها استفاده کنیم. امروز نفرات جایگزین بازی قابل قبولی ارائه دادند. اشتباهات جزیی باتوجه به شرایط زمین بود اما از آن ها راضی هستم. فوتبال پرفشاری انجام دادیم و از این موضوع خوشحالم.

نکونام بیان کرد: دوست داشتیم از ابتدا از احمد جلالی استفاده کنیم اما در طول هفته سرماخوردگی شدید داشت و شرایطش ایده آل نبود و ترسیدیم از او استفاده کنیم. امین حزباوی هم امروز بازی کرد که آینده درخشانی دارد. ۲ سال پیش که در تیم جوانان فولاد بود من او را به تیم اصلی آوردم و باید قدر خود را بداند. او در آینده نزدیک به یکی از بازیکنان خوب فوتبال تبدیل می شود. باید از او مراقبت کنیم که این وظیفه من مربی است. جوانان خوبی داریم که می توانند آینده باشگاه فولاد را قوی نگه دارند.

وی درباره داوری هم گفت: بازی صحنه ای نداشت و دو تیم فوتبال بازی کردند و داور خوب قضاوت کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا با قوچان نژاد برای آمدن به فولاد صحبت شده است؟ عنوان کرد: با قوچان نژاد صحبت نداشته ایم. البته زمانی که به فولاد آمدم با او صحبت کردم اما گفت فعلا نمی خواهم فوتبال بازی کنم و ما هم صرف نظر کردیم. ما اکنون به او نیاز نداریم زیرا دو بازیکن خوب و آماده در این پست داریم. بعد از این دو نفر هم جوانانی را کنارمان داریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس