کد خبر 1315317
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
صعود شهرخودرو، آلومینیوم و خیبر به یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک، شهرخودرو مشهد و خیبر خرم آباد با برتری برابر حریفان خود به مرحله بعد جام حذفی فوتبال ایران صعود کردند.

به گزارش مشرق، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز ( یک‌شنبه) با سه دیدار آغاز شد که در نخستین دیدار تیم فوتبال شهرخودرو در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان استقلال ملاثانی بود که شهرخودرو توانست با غلبه بر رقیب خود در وقت اضافه به جمع ۱۶ تیم برتر این مسابقات صعود کند.

در این دیدار ابتدا رضا کرملاچعب در دقیقه ۷۴ دروازه میزبان را بازی کرد اما ۵ دقیقه بعد محمدرضا فلاحیان توانست با شوتی زیبا بازی را به تساوی بکشاند و بازی به وقت‌های اضافی بکشد. این پایان کار نبود و در دقیقه ۱۱۷ محمدرضا فلاحیان برای بار دوم برای خودش و تیمش گلزنی کرد تا شاگردان سیدعباسی به سختی راهی مرحله بعد جام حذفی شوند.

در دیگر دیدار ساعت ۱۴، تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش توانست با دو گل، فجرسپاسی را شکست دهد تا فجری‌ها نخستین تیم لیگ برتری حذف شده از این رقابت‌ها لقب بگیرند.

تلاش دو تیم در وقت قانونی با نتیجه بدون گل همراه شد اما امیر هوشمند در دقیقه ۱۱۱ توانست برای شاگردان خطیبی گلزنی کند  و در دقیقه ۱۲۰ هم امیر نوری گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند تا شاگردان خطیبی راهی دور بعد شوند.

همچنین خیبر خرم‌آباد با دو پنالتی مهرداد قنبری و فرزاد محمدی و گل محمدعلی صفیا در برابر تک گل میلاد شعبانلو توانست مس شهربابک را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و در تقابل تیم‌های لیگ یکی، به مرحله بعد صعود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس