شیخ قاووق: حاج قاسم سلیمانی در توسعه توان مقاومت نقش تعیین‌کننده داشت

عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان گفت: نقش حاج قاسم سلیمانی در ارتقا و توسعه توانمندی‌های مقاومت لبنان تعیین‌کننده بود.

به گزارش مشرق، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان گفت که نقش حاج قاسم سلیمانی در ارتقا و توسعه توانمندی‌های مقاومت لبنان تعیین‌کننده بود.

شیخ قاووق که امروز یکشنبه در همایش مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) در شهر بنت جبیل سخنرانی می‌کرد، تأکید کرد: «حاج قاسم سلیمانی توانست رؤیای تهدید استراتژیک و تهدید وجودی برای رژیم صهیونیستی را به یک حقیقت موجود تبدیل کند».

وی افزود که اسرائیل امروز از همه طرف، چه از آنجایی که تصور می‌کند و چه از جایی که تصورش را نمی‌کند، با موشک‌ها محاصره شده است.

بنابر گزارش شبکه المنار، شیخ قاووق همچنین گفت: «دروغ اشغالگری ایران نیز در تحقق اهداف آن شکست خورد و در سطح راهبردی در منطقه به نتیجه عکس انجامید».

وی در خصوص انتخابات لبنان و دخالت سفارتخانه‌های آمریکایی و اروپایی نیز گفت: «کارزار انتخاباتی ما با سفارتخانه‌هاست نه با عوامل آن‌ها. آمریکا و عوامل آن در منطقه و لبنان برای تداوم بحران و بهره‌برداری از دردهای لبنانی‌ها برای تحقق دستآوردهای سیاسی خود تلاش می‌کنند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    فَاِنَّکُما کافِیانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِب الزَّمانِ ---------- که شمایید کفایت کننده ام و مرا یارى کنید که شمایید یاور من اى سرور ما اى صاحب زمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس