به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی‌وی نوشت: شبکه RT America در گزارشی به اوضاع بحرانی بی خانمان ها در آمریکا پرداخت و اعلام کرد اوضاع کنونی آمریکا شباهت بسیاری به وضعیت مردم افغانستان دارد!

 به هر خیابان نگاه می کنیم، تعدادی چادر را می بینیم و هر روز هم بر تعداد آنها افزوده می شود. متاسفانه بسیاری از آنها از بازنشستگان نظامی هستند که پس از سالها جنگ در عراق و افغانستان، اکنون سر از چادر درآورده اند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    7 4
    خبرگذاری اونا آنقدر آزاد هست که آشکارا از دولتشون انتقاد شدید میکنند ولی ایران اگه تو ایران اگه این کار رو بکنند ممنوع التصویر و یا اخراج میشند.بخصوص اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ایران به طور میانگین خیلی بیشتر از آمریکا است .
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    5 1
    آلبرت انیشتن جمله‌ای داره که میگه من به این خاطر به آمریکا مهاجرت کردم که فکر می کروم کشوری آزاد هست ولی اشتباه کردم و هیچ وقت نمیتوانم خودم را به خاطر این اشتباه ببخشم و جبران کنم.
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      1 3
      خداوکیلی چه احمقی بوده انیشتین ، آمریکا که خانه دموکراسی جهان و آزاد ترین کشور دنیا و یک جمهوری آزاد نیست . یک کشور دیکتاتوری کمونیستی که مخالف های خودش می‌کشه ولی بر عکس چین و روسیه و کره شمالی مهد دموکراسی دنیان .
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    5 2
    اینها نتیجه تحریم های وضع شده علیه ایران است،نمونه آن آمریکا شرکت های خود رو تحریم کرده که در ایران سرمایه گذاری نکنند که سودی عاید شرکت آمریکایی نشه،و یا ایران رو تحریم می کنند،که هواپیما آمریکایی نخره، خوب کدوم اقتصاد دان آمریکایی راضیه به این کارها ،خوب طبیعتا هیچکس ،اينها همه كار اسرائيله كه ميخواد آمريكا رو به فلاكت وبدبختی بکشه.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    1 0
    به 20:30اطلاعاتی در باره کشورش داده این بهش میگن ازادی.ازادی رو تو این میدونی و بعد شما از کجا امار گرفتی و بر چه اساسی مشکلات معیشتی مردم ایران رو بیشتر از امریکا است اگر رو میخواهی بگب که من هم میگم مشلات اونا بیشتر است و ازادی هم ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس