کد خبر 1314913
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
جولان اومیکرون در سرزمین‌های اشغالی

روز به روز بر شمار مهاجران صهیونیست که در فلسطین اشغالی به اومیکرون یا سویه جدید ویروس کرونا مبتلا می‌شوند، افزوده می‌شود.

به گزارش مشرق، "کان" شبکه یک تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی درگزارشی در این رابطه تاکید کرد، احتمالا صدها نفر از اسرائیلی‌ها به سویه جدید اومیکرون مبتلا شده‌اند و روز به روز هم بر تعداد مبتلایان افزوده شده است.

خبرنگار این شبکه عبری زبان به نقل از گزارش وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی افزود: در حال حاضر صدها نفر از اسرائیلی‌ها مشکوک به ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا هستند و پیش بینی می‌شود شمارمبتلایان در روزهای آتی افزوده شود.

براساس آخرین آمار اعلام شده در رژیم صهیونیستی که شامگاه شنبه منتشر شد، ۱۳۴ نفر به طور بالفعل به امیکرون مبتلا شده‌اند که ۸۶ نفر از آنها مسافرانی بودند که از کشورهای آفریقای جنوبی، انگلستان، فرانسه، ایالات متحده، امارات متحده عربی، مجارستان، ایتالیا، مغرب، اسپانیا، ترکیه و بلژیک وارد فلسطین اشغالی شده‌اند.

در همین راستا شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل هم در تارنمای اطلاع رسانی خود خبر داد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا از اکتبر گذشته تاکنون بی سابقه بوده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان ۸۷۳ مبتلای جدید شناسایی شده‌اند که حال ۸۱ نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس