پژمان بازغی و فاطمه معتمد آریا در جبهه +عکس

فاطمه معتمدآریا، پژمان بازغی در فیلم شوماه فیلم دفاع مقدسی همبازی شدند.

به گزارش مشرق ، فیلم سینمایی «شوماه» به تازگی در شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دوربین رفته است. «شوماه» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی مژگان بیات و تهیه‌کنندگی دکترعبدالمحمد نجیبی است که از چند روز گذشته وارد مرحله فیلمبرداری شده و گروه هم‌اکنون در شهرک سینمایی دفاع مقدس حضور دارند. پس از اتمام کار در شهرک دفاع مقدس ادامه فیلمبرداری در جنوب کشور پیگیری خواهد شد.

حضور پژمان بازغی و فاطمه معتمد آریا در فیلم دفاع مقدسی

---

حضور پژمان بازغی و فاطمه معتمد آریا در فیلم دفاع مقدسی

---

فاطمه معتمدآریا، پژمان بازغی، روزبه حصاری، آریا توسلی، اشکان دلاوری، بهادر اورعی، کاوه ابراهیم، مسعود کشاورز، احمدرضا خانی، مجتبی کریمی، سعید اعتمادی، پرویز زیدی، محمد عطایی‌زاده، مارال عبداللهی و رضا نوری، گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«شوماه» به نویسندگی حمیدرضا علیقلیان و بر اساس طرحی از مژگان بیات یک ملودرام عاشقانه در بستر جنگ است.کیانوش عیاری، فیلمساز شناخته شده سینما و تلویزیون به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور دارد. مژگان بیات علاوه بر بازی در چند پروژه سینمایی، کارگردانی چندین فیلم کوتاه و همچنین ساخت فیلم «فرزند زمین» را نیز در کارنامه خود دارد که با حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی موفق به کسب جوایز متعددی شد.
 

منبع: ایران آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عبدالله مومن IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    کاسبی در ایران . خرج در کانادا .لگد زدن به کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس