کد خبر 1314074
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
محور هشتگرد- طالقان بازگشایی می‌شود

استاندار البرز از بازگشایی محور هشتگرد - طالقان خبر داد و گفت: طرح تفصیلی طالقان در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش مشرق؛ مجتبی عبداللهی در شورای اداری شهرستان طالقان که عصر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه،   اظهار داشت:دولت مردمی سیزدهم کار خود را با شعار ما می توانیم شروع کرد و از این رو باید تمامی توان خود را برای تحقق این شعار بگذاریم.

وی افزود: باید در تمامی ابعاد تحول ایجاد کنیم و زیرساخت‌ها را تقویت کنیم و این امر با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار ویژه میسر می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه  باید با نگاه ویژه انقلابی و جهادی به سمت حل مشکلات و موانع برویم و کسب رضایتمندی مردم را در اولویت امور خود قرار دهیم، بیان کرد: از مدیران شهرستان طالقان نیز انتظار می‌رود که نگاه تحولی به مسائل داشته باشند و با کار شبانه روزی و دیدگاه مثبت به حل مشکلات مردم و آبادانی شهرستان بپردازند.

وی افزود: قطعا باید اختیارات مدیران شهرستانی افزایش یابد تا مردم برای پیگیری امور خود دچار زحمت نشوند.

عبداللهی گفت: به مسائل و دغدغه‌های مردم آشنا هستم چراکه نشست‌های مستمر با گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه دارم.

وی افزود: مدیران و صاحب نظران استان باید برای حل مشکلات راهکار های تخصصی ارائه دهند تا با همفکری نسبت به اجرای آنها اقدام کنیم.

استاندار البرز، گفت: باید مردم را از شرایط آگاه کنیم ما بعنوان حاکمان جمهوری اسلامی باید شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری را منظومه رفتاری خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۲ درصد اراضی طالقان جزو منابع طبیعی است، افزود:  باید از ساخت و سازهای غیرمجاز به جد جلوگیری شود تا ریه‌های تنفسی استان برای همگان حفظ شود.

وی با بیان اینکه باید طالقان از فناوری‌های نوین برای ارتقا زیرساخت‌های خود بعنوان یک شهرستان توریستی استفاده کند، تصریح کرد: بازنگری طرح‌های هادی روستایی باید در دستور کار قرار گیرد و طرح تفصیلی طالقان نیز در اولویت رسیدگی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان می گذاریم.

عبداللهی با اشاره به اینکه ایجاد تصفیه خانه و رسیدگی به وضعیت آب شرب این شهرستان نیز باید از سوی مدیران مربوطه حتما دنبال شود، ادامه داد: محور هشتگرد - طالقان  به احترام  درخواست امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم باز می‌شود ولی در مواقع احتمال بروز حادثه بویژه در بارندگی بدلیل حفظ جان مردم، بسته می‌شود.

استاندار البرز گفت: از مسئولان مربوطه می‌خواهم که ایمن سازی و رفع مشکلات جاده هشتگرد - طالقان را در سریع ترین زمان ممکن اجرایی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ع IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    اصلا ایشان شناختی ددرند‌که این حرف‌را‌زده اصلا بازگشایی بشه امنیت‌داره‌آقای استاندار‌الکی‌حرف نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس