کد خبر 1314043
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
فروش انار کیلویی ۱۰۰ هزار تومان، غیر قانونی است

رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی و تره بار تهران گفت: از گذشته از صفر تا ۱۰۰ عرضه میوه با اتحادیه بوده اما دخالت هر ارگانی در این حیطه موجب خروجی‌هایی مانند انار ۱۰۰ هزار تومانی شده است.

به گزارش مشرق؛ به نقل از رادیو گفت و گو، اسدالله کارگر در مورد بازار میوه و تره بار شب یلدا گفت: در ایام مختلفی از سال به ویژه شب یلدا و عید نوروز، برخی میوه فروشی‌ها به صورت داوطلبانه سود خود را کاهش می‌دهند.

وی با بیان اینکه ما تعیین کننده قیمت نیستم و تنها پل ارتباطی هستیم افزود: قیمت پس از میدان مرکزی تعیین می‌شود و هر مقدار که فاکتور شده باشد ما روی آن نظارت می‌کنیم.

رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی و تره بار تهران در مورد قیمت بالای انار یادآور شد: سایت‌های فروش میوه قانونی و زیر نظر اتحادیه نیستند؛ غیرممکن است در مغازه‌ها انار به قیمت ۱۰۰ تومان عرضه شود و این در حالی است که قیمت انار تا ۳۰ هزار تومان می‌رود.

کارگر با تاکید بر اینکه گران فروشان زیرمجموعه ما نبوده و پروانه کسب ندارند تشریح کرد: از گذشته این چنین بوده که از صفر تا ۱۰۰ عرضه میوه با اتحادیه باشد اما دخالت هر ارگانی در این حیطه موجب خروجی‌های با قیمت‌های نجومی می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    2 0
    پولدارهای احمق کم هستند انار کیلویی 5 هزار تومان در باغها هست می خرند. آنکه 100 هزار می فروشد دنبال هدف دیگری است.
  • حسن آقا IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    منطقه ما در گاکشک کازرون استان فارس بیش از دو هزار تن انار درجه یک و دو صادراتی بخاطر نداشتن صاحب و بی مدیریتی و متولی خرید داره نابود میشه بعد انار میدن به مردم بدبخت کیلوئی صدهزار تومان لطفا شما پیگیری کنید
  • DE ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    1 0
    البته شاید این نوع انار که خودش راه میره میاد رِ کیلویی صد هَزار میخرن خرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس