کد خبر 1313794
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
از شایعه تا واقعیت دزدیده شدن یک پارک در اهواز

صبح امروز در شبکه های اجتماعی ویدیویی منتشر شد که در آن ادعا شده بود دیشب پارکی در اهواز تمام وسایلش دزیده شده است اما واقعیت ماجرا چه بود؟

به گزارش مشرق، صبح امروز در شبکه های اجتماعی ویدیویی منتشر شد که در آن ادعا شده بود دیشب پارکی در اهواز تمام وسایلش دزیده شدع است این فیلم اولین بار توسط برخی کانال‌های بدون شناسنامه در خوزستان منتشر شد و بعد در شبکه های ضد انقلاب بازنشر داده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان کارون با تکذیب موضوع کلیپ منتشر شده اعلام کرد در شورای ترافیک شهرستان دستور جمع آوری پارک بازی مصوب شد و  این کار توسط شهرداری کوت عبدالله انجام شد.

در ادامه آمده است این تصمیم برای حفظ جان فرزندان و کودکان مردم کوت عبدالله گرفته شده است چرا که با توجه به افتتاح بلوار مهدیس این پارک بازی دقیقا وسط دو بلوار اصلی قرار گرفت که بدلیل تردد زیاد خودروهای سبک و سنگین خطرناک بود.

پلیس از شهروندان خواسته تا وقتی از منابع رسمی از صحت کلیپها و یا مطالب ارسالی در فضای مجازی مطمئن نشده اند آنها را بازنشر ندهند و قول داده تا عامل نشر این کلیپ که باعث تشویش اذهان عمومی شده است را دستگیر کند.

شهردار کارون گفته است وسائل بازی توسط واحد زیباسازی حوزه معاونت خدمات شهری کوت عبدا.. جمع آوری شده و در انبار زیباسازی نگهداری می شوند تا محل جدیدی برای این پارک جانمایی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    چه تشویش اذهان عمومیی ..
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    3 0
    امنیت کودکان واجب بود کار درستی کردند
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    عکس وفیلم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس