مؤمنی:‌ زود است در مورد قهرمانی استقلال صحبت کنیم/ خواسته ما برای بازیکن گابنی گل‌گهر اجرای قانون است

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: من به استقلال امید دارم اما زود است الان در مورد قهرمانی این تیم در پایان فصل صحبت کرد.

به گزارش مشرق، محمد مؤمنی در خصوص عملکرد استقلال مقابل سپاهان و پیروزی این تیم در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود اگر چه می‌دانم با شرایط محیطی سختی مبارزه می‌کند. تیم می‌خواهد به روزهای اوج که هواداران انتظار دارد برگردد و همین موضوع توقع را بالا می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت استقلال مدعی اصلی قهرمانی است عنوان کرد: من به استقلال امید دارم اما زود است الان در مورد این مسائل صحبت کرد. استقلال هم یکی از مدعیان قهرمانی است درست مثل سپاهان، گل‌گهر و پرسپولیس که هر سال برای این عنوان تلاش می‌کنند. پاسخ من به سوال شما اینگونه است که سعی می‌کنیم گزینه خوبی برای قهرمانی باشیم. تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم هم این است که تفکرات تاکتیکی مجیدی و تیم به رشد برسد و این موضوع مستلزم حمایت مدیریت و پشتوانه قوی برای مجموعه است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که عملکرد فنی آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کند گفت: برای اجرای برنامه‌های گروهی به تعداد نفرات زیادی نیاز است. هر مربی بهترین ایده‌ها را دارد و مجیدی هم از این موضوع مستثنی نیست. از نظر من هنوز روزنه‌های رشد استقلال باقی مانده و باید به این مسأله هم توجه کرد اگر تیم دچار اشتباه شود ایرادی ندارد چون در صورت عدم وجود اشتباه خلاقیتی به وجود نمی‌آید، به همین خاطر می‌شود به تیم خیلی امیدوار بود.

وی خاطرنشان کرد:‌ مجیدی در حال تلاش است ولی این را هم در نظر بگیرید که استقلال در حال نتیجه‌گیری است و این برگ برنده تیم محسوب می‌شود. همین که روحیه برد به تیم تزریق می‌شود این پشتوانه به وجود می‌آید که در آینده استقلال روان‌تر بازی کند. فراموش نکنید تیم چند بازیکنش را در ابتدای فصل از دست داده و زمان می‌برد که برنامه‌های تاکتیکی به خوبی اجرا شود.

مؤمنی در خصوص اینکه آیا بحث تقویت تیم برای نیم‌فصل مطرح شده یا خیر،‌گفت: این مسائل در حیطه فرهاد مجیدی است اما اگر او نیازی داشته باشد مطمئنا توقعات او برآورده خواهد شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص مشکلاتی که پیرامون بازیکن گابنی گل‌گهر به وجود آمده و این باشگاه هم خواستار رسیدگی به این پرونده شده است عنوان کرد:‌ تنها خواسته ما این است که قوانین و مقررات اجرا شود. حتی اگر قانون برای استقلال هم اجرا شود ما از آن تبعیت می‌کنیم. از هیچکس توقع نداریم و فقط خواهان اجرای قانون هستیم.اینکه اجرای قانون به سود چه کسی است برای ما مهم نیست اما می‌خواهیم همه قانون‌مند باشیم.

وی در خصوص نشست دو شب پیش هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: من زیاد در جلسه حضور نداشتم و از آقای آجورلو به خاطر کاری که داشتم اجازه گرفتم و جلسه را ترک کردم اما مباحثی که مطرح شده مورد تأیید اعضای هیأت مدیره است و هم با یکدیگر همکاری می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    خوبه آدم فهمیده تو هیات مدیرتون پیدا میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس