چهل‌تیکه این هفته میزبان کدام هنرمندان است؟ | تغییر زمان پخش برنامه

برنامه چهل‌تیکه که زمان پخش آن اندکی تغییر کرده، این هفته میزبان دو بازیگر و یک بازیکن و مربی قدیمی تیم استقلال است.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فصل پنجم برنامه «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است. برنامه‌ای که به خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

فصل جدید چهل‌تیکه روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شد که از این هفته، با یک روز جابه‌جایی از سه‌شنبه تا جمعه روی آنتن می‌رود.

محمدرضا علیمردانی این هفته سه‌شنبه میزبان فرج‌الله گل‌سفیدی از بازیگران قدیمیِ سینما و تلویزیون است. برنامه «چهل تیکه» با حضور فرج‌الله گل‌سفیدی امشب سه‌شنبه ۲۳ آذر از ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

گل‌سفیدی در برنامه چهل‌تیکه از خاطرات کودکی‌اش و از گذشته‌های خاطره‌ساز می‌گوید. او از کسی که او را به بازیگری علاقه‌مند کرد، نام می‌برد و خاطراتی از همکاری با جمشید مشایخی و علی نصیریان و بازیگران پیشکسوت سینمای ایران تعریف می‌کند. گل‌سفیدی به فوتبالیست‌ها و پسر شجاع و فیلم‌هایی که قهرمان‌محورند، علاقه‌مند بوده است.

چهل‌تیکه این هفته میزبان کدام هنرمندان است؟ | تغییر زمان پخش برنامه

جلیل فرجاد بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون دیگر مهمان این هفته‌ چهل‌تیکه است. برنامه مربوط به این بازیگر قدیمی، چهارشنبه ۲۴ آذر از ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. فرجاد با حضورش در چهل‌تیکه، ما را به روزهای دهه شصت می‌برد. او از نمایشی می‌گوید که به صورت رایگان روی صحنه برد تا مردم را به تماشای تئاتر عادت دهد.

این بازیگر قدیمی درباره روزهایی صحبت می‌کند که سریال‌هایشان خیابان‌های شهر را خلوت می‌کرد و به آسیب‌شناسی سریال‌های امروز می‌پردازد. نکته جالب این برنامه آن است که فرجاد، برنامه را به بازیگر نقش رئیسعلی دلواری تقدیم می‌کند.

چهل‌تیکه این هفته میزبان کدام هنرمندان است؟ | تغییر زمان پخش برنامه

آخرین مهمان این هفته‌ چهل‌تیکه، یکی از فوتبالیست‌های قدیمی است. بهتاش فریبا از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بوده و در جام جهانی ۱۹۷۸ آراژانتین، تیم ملی را همراهی کرده است. او سال‌های زیادی در استقلال بازی کرده و استقلالی‌ها او را بسیار دوست دارند. برنامه مربوط به این بازیکن و مربی قدیمی فوتبال کشورمان پنجشنبه ۲۵ آذر از ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

چهل‌تیکه این هفته میزبان کدام هنرمندان است؟ | تغییر زمان پخش برنامه

برنامه چهل‌تیکه با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۱ پخش و تکرار هر برنامه روز بعد آن ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس