کد خبر 1313250
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: "نفتالی بنت" نخست وزیر اسرائیل، به خاطر این که معلوم شده یکی از سرنشینان هواپیمایش در سفر به ابوظبی کرونا داشته، فورا خودش را قرنطینه کرده؛ آن وقت با این حجم از مرگ هراسی که درباره صهیونیست ها زبانزد است، چند روز یک بار هم درباره جنگ با ایران بلوف می زند!

همین چند روز قبل بود که کنستانتین سیفکوف، نائب رئیس آکادمی دانش موشکی و توپخانه ای روسیه، به شبکه روسیا الیوم گفت: "ایران یکی از چهار قدرت موشکی دنیاست و اگر حمله کند، اسرائیل دیگر قابل سکونت نخواهد بود".

می گویند یک نفتالی دیگری، رفته بود روی ریل قطار دراز کشیده بود و چند قرص نان هم زیر سرش گذاشته بود. به او گفتند اینطوری که می میری؟! جواب داد "اتفاقا اومدم خود کشی کنم!".

دوباره پرسیدند "پس این نان ها برای چیه؟". گفت: "اومدیم و قطار، چند روز پشت سر هم از اینجا عبور نکرد؛ من که نباید از گشنگی بمیرم، باید بمیرم؟!".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    5 0
    میکشمت نفتالین
  • علی اکبر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    5 0
    مثل معروفی در فارسی هست و آن اینکه : سگ در خونش واق واق میکنه! صهیونیستها بسیار بسیار حقیرتر و کوچک‌تر از آنند که بتوانند جمهوری اسلامی ایران را تهدید و آنرا عملی کنند ، دهها کارشناس و نظریه پرداز آنها را# خرفهم کرده‌اند که رویایی مستقیم با ایران بهانه لازم را به جمهوری اسلامی ایران خواهد داد که بر اساس حقوق بین‌الملل تمام تمهیدات لازم را برای دفاع از خود بکار برده و ایضا تمام کشورک هایی که در این زمینه بستر مناسب را برای ضربه زدن به منافع ملی ما فراهم آورده وبا صهیونیست‌ها همکاری کرده اند نیز به مثابه صهاینه مجازات خواهند شد . با توجه به عدم عمق سرزمینی در اراضی اشغالی فلسطین که حداکثر به ۲۰۰ کیلومتر میرسد موشک‌های بالستیک نقطه زن ایرانی جهنم را در نظر صهیونیست‌ها ممثل خواهد کرد و بارانی از موشک بر سر شان آوار خواهد گردید که غرش کر کننده سرجنگی های ۲ تنی آن پوشک را در سرزمین های اشغالی نایاب خواهد کرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس