روایت زندگی شهید مدافع حرم در «چهل قدم تا عشق»

انتشارات روایت باران به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، کتاب «چهل قدم تا عشق» را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش مشرق، کتاب «چهل قدم تا عشق» سرگذشت‌نامه فرمانده دلاور لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، شهید مدافع حرم رضا فرزانه به قلم و پژوهش مهدیه زکی‌زاده و سید حسن شکری است.

این مستند داستانی در ۴۸۰ صفحه و ۲۲ فصل، زندگی رضا فرزانه را از ۲۲ خرداد ۱۳۴۳ تا لحظه شهادت یعنی ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ و زمان رجعت به وطن ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ روایت می‌کند.

شیرینی قلم و خوانش روان واستناد قوی جملات با پاورقی‌های مناسب و ویرایش قوی، استفاده از Qrکد برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌های بیشتر این شهید عزیز، ارائه نمایه کتاب برای بهره بیشتر و استفاده مناسب از کتاب در پژوهش‌ها و تألیف کتاب‌های مرتبط، بیان گاه‌شمار زندگی شهید فرزانه و خلاصه زندگی این شهید قهرمان به دو زبان عربی و انگلیسی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب است.

تمام عواید حاصل از فروش این کتاب در گروه جهادی شهید همدانی  مصرف و در  امور خیریه در سراسر کشور هزینه خواهد شد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «...روزها فرصت شمارش نمی‌دهند! سیزده به در پانزدهمین بهار زندگی فاطمه، برایش مقلب القلوب شد و محول الاحوال.

همه در باغی جمع شده بودند که فیض‌علی به ثمرش نشانده بود؛ سبز بود و پربار. فاطمه سبزه‌ای گره نزد، اما همانجا مهرش را انداخت به دل اسماعیل علی فرزانه؛ طوری که اسماعیل بی هیچ استخاره‌ای همان شب برادرش، صاحبعلی، را فرستاد خواستگاری!...»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس