کد خبر 1311764
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
نرخ سکه و طلا در بازار؛ سکه ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد

قیمت سکه امروز (شنبه، ۲۰ آذرماه) در بازار تهران با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، 18 آذرماه) به رقم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش مشرق، در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۸۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۰۸ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان شد.

همچنین قیمت اُنس جهانی طلا بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته به یک‌هزار و ۷۸۳ دلار و ۳۴ سنت معامله شد.

 مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی برای سومین روز متوالی ثابت بود. قیمت انس جهانی طلا هم در مقایسه با روز کاری گذشته تغییری نداشت. بدین ترتیب با توجه به ثبات قیمت انس جهانی طلا و نرخ دلار در صرافی‌های بانکی قیمت انواع سکه و طلا کاهشی بود. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس