موسوی: استقلال نباید منتظر بماند تا پنالتی را وزیر و داور برایش بگیرند/ژستد مغرور است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی باید به بازیکنان بفهماند که در هر بازی بتوانند این گونه گل زنی کنند تا هیچکس نتواند با آن مقابله کند و بهانه های بچگانه نداشته باشند.

به گزارش مشرق، علی موسوی در خصوص بازی دو تیم استقلال و پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و استقلال توانست با استفاده از ضربات ایستگاهی و از طریق مدافعان به گل برسد. به نظر من مشکلاتی که در پنج بازی قبل استقلال وجود داشت هنوز هم هست. در این بازی مدافعان جور مهاجمان این تیم را کشیدند و توانستند با نتیجه خوب بازی رو به اتمام برسانند.

وی افزود : استقلال باید برای قهرمانی هر بازی چنین گل هایی را به ثمر برساند. بازیکنان باید اختلاف گل را زیاد کنند تا تیم ها از این تیم حساب ببرند و بتوانند خود را ثابت کنند. استقلال نباید منتظر بماند تا یک پنالتی وزیر یا یکی را داور بگیرد و خود را به یک آفساید یا پنالتی دلخوش نکند. استقلال باید هر بازی ۲ یا ۳ گل بزند تا همه روی این تیم حساب کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی این تیم در این بازی گفت: وقتی بازیکن خارجی وارد کشور می شود باید لولش خیلی با بازیکنان ایرانی فرق کند. تلاش یامگا خوب است ولی ژستد مغرور است و فکر می کند که لیگ ایران برایش کوچک است که این تفکر باعث می شود تا تلاش خود را نکند.  باید به  ژستد بفهمانیم که استقلال اگر هر چی نداشته باشد ولی هوادارانی دارد که متعصب هستند و همانند طرفداران انگلیس دوست دارند که تیمشان نتیجه بگیرد. 

موسوسی در خصوص داوری این مسابقه عنوان کرد: قضاوت داور خوب بود. استقلال وقتی توپ را وارد دروازه کند و ته تور بفرستد دیگر هیچکس نمی تواند جلو گل را بگیرد و این اشتباه است تا بهانه بیاورد که داور اعلام نکرد که باعث می شود تا بازیکنان تلاش خود را نکنند. بازیکنان استقلال باید بدانند که در همه بازی ها باید چنین عملکردی داشته باشند و با اختلاف گل زیاد در بازی ها پیروز شوند.

وی تصریح کرد: فرهاد مجیدی باید به بازیکنان بفهماند که در هر بازی بتوانند این گونه گل زنی کنند تا هیچکس نتواند با آن مقابله کند و بهانه های بچگانه نداشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عاشق لنگ IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    4 4
    آقای موسوی چه کسی گفته اگر استقلال توپ را به تور بچسباند داور کاری نمی تواند بکند ،، نمونه اش بازی با فجر ... قرار نیست تو هر بازی سه تا سه تا گل بزند . خیلی از بازیها با یک گل نتیجه معلوم می شود ، نمونه اش پیروزی که پارسال هشتاد درصد بردهایش با اختلاف یک گل بوده !
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 0
      چنین تیمی تو لیگ نداریم! حالا گل فجر و کارشناس میگه به اشتباه رد شده یا خودت داری میگی؟
  • HSEMAN. IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    1 1
    مشکل استقلال اینه که پیشکسوتهاش همیشه سهم خواه هستند و همه برای نفع خودشان صحبت میکنند نه برای منافع استقلال. اگر پرسپولیس در سالهای اخیر موفق بوده علاوه بر و کمک وزیر و فدراسیون و داور، همکاری و همدلی پیشکسوتهاش بوده
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 1
    متوهم
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 1
    حالا یه بازیو با اختلاف سه گل برنده شدید نمخواد جو زده بشید تا یه هفته میاید صدر تمو فضای مجازی پر میشه از متن استقلال در صدر جدول،درسته ده ساله قهرمان نشدید درسته امیدواری چیز خوبیه اما یهدخورده منطقی هم باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس