اختصاص پنج میلیارد تومان برای تهیه اقلام مورد بیمارستان امام خمینی(ره)

استاندار تهران از اختصاص پنج میلیارد تومان برای تهیه اقلام مورد بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن منصوری در جلسه ستاد تسهیل استان تهران که با حضور جمعی از مدیران استانی و صاحبان صنایع و به منظور پیگیری و رفع موانع و مشکلات حوزه تولید در شهرستان فیروزکوه برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان شهرستان فیروزکوه گفت: براساس ظرفیت‌های فراوان شهرستان فیروزکوه در حوزه صنعت، کشاورزی و تولیدی، امکان رشد و توسعه پایدار در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: باید در این شهرستان به واسطه آب و هوای مناسب، وسعت و ذخایر آبی فراوان یک طرح توسعه متوازن طرح و برنامه ریزی شود.

وی توسعه بخش مسکن و شهرسازی منطقه را در گرو توسعه بخش صنعتی و اقتصادی دانست و ادامه داد: اگر بخواهیم حوزه مسکن در این شهرستان از رشد متوازنی برخوردار باشد ابتدا باید بستر لازم جهت ایجاد اشتغال در این منطقه فراهم شود.

منصوری با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی شماره یک فیروزکوه تاکید کرد: با توجه به اینکه مدیریت این شهرک در اختیار شهرداری فیروزکوه قرار دارد و این نهاد به لحاظ درآمدی قادر به رفع مسائل و مشکلات این شهرک نیست، لذا می‌طلبد با واگذاری این شهرک صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی مسیر ورود سرمایه‌گذاران به این ناحیه صنعتی هموار شود و به موازات آن بخش تولیدی و صنعتی شهرستان رونق گیرد.

وی در ادامه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه سد نمرود تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت پروژه سد نمرود باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این پروژه، جابجایی روستای سله بن و تعیین راه‌های دسترسی به آن اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار تهران با اشاره به اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار به شهرک آل یاسین فیروزکوه افزود: مقرر شد پنج میلیارد تومان اعتبار از محل منابع استانی جهت اجرای پروژه بهسازی و آسفالت شهرک مسکونی آل یاسین این شهرستان درنظر گرفته شود.

منصوری ادامه داد: پنج میلیارد تومان اعتبار نیز جهت تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز بهداشتی و درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه اختصاص یافت.

وی بر لزوم تکمیل پروژه محور سمنان فیروزکوه تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت ایمن‌سازی محور سمنان-فیروزکوه در اسرع وقت با بکارگیری تمام ظرفیت‌های استانی و با تامین و تخصیص منابع مالی مورد نیاز تکمیل این پروژه در دستور کار قرارگیرد.



 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس