کد خبر 1310784
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
استقلال در بحران تساوی گرفتار شده است/ کار فرهاد مجیدی درست نبود

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه آبی ها هفته هاست که به پیروزی دست نیافتند، گفت: استقلال در یک بحران تساوی گرفتار شده و چند هفته ای است به سه امتیاز دست پیدا نمی کند.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص ارزیابی فنی از دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: بازی جاندار نبود. آمار بازی نشان می داد که دو تیم عملکرد خوبی در برابر یکدیگر نداشتند. انتظار هواداران از بازی سرخابی ها بیشتر از این بود اما متأسفانه هر دو تیم ترسو بازی کردند و نتوانستند نمایش قابل قبولی برابر یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: این بازی آنقدر ضعیف بود که نمی توانیم در مورد مسائل فنی اش صحبت کنیم. بارها توپ را از دست می دادند، سرعت لازم وجود نداشت. گردش توپ بسیار ضعیف بود و دو تیم با یک ترس و دلهره زیادی به مصاف یکدیگر رفته بودند. شاید نقطه روشن این دیدار ساختار دفاعی آبی پوشان بود که عملکرد خوبی داشتند. وقتی یک تیم از هشت بازی، دو گل دریافت می کند نشان می دهد که در ساختار دفاعی عملکرد خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

مظاهری و رضاوند بازهم خط خوردند

همدانی تصریح کرد: مشکل اصلی استقلال بحث تاکتیکی است. گره کوری که هنوز باز نشده و کادر فنی نتوانسته این مشکل بزرگ را از بین ببرد و باید امیدوار باشیم که آبی ها بتوانند برای دیدارهای بعدی این معضل بزرگ را برطرف کنند.

همدانی در خصوص تساوی های پی در پی استقلال خاطرنشان کرد: آبی ها ۵ هفته را با تساوی به پایان رساندند و این می تواند در پایان فصل به ضرر آنها تمام شود. اگر استقلال بخواهد از این بحران خارج شود، نیاز دارد سیستم خود را تغییر دهد. تغییر تاکتیک می تواند آبی ها را از این بن بست تساوی خارج کند.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی استقلال هرگز در اندازه های آبی پوشان نبودند. وقتی اسم بازیکن خارجی می آید به طور حتم باید از بازیکنان ما بهتر باشد اما این اتفاق در استقلال نیفتاده است. بازیکنانی آمدند که پائین تر از فوتبالیست های ما هستند. یادمان باشد بازیکنانی مانند جان واریو، دیاباته و مامه تیام همیشه در یاد هواداران استقلال و علاقه مندان به فوتبال باقی خواهند ماند. زیرا نمایش بسیار خوبی داشتند و در هر بازی تأثیر گذار بودند. اما خارجی های امروز استقلال نه تنها تأثیرگذار نیستند بلکه جای چند بازیکن بهتر را هم پر کرده اند. در دربی می توانستیم به جای استفاده از ژستد، مطهری را وارد زمین کنیم. او گل های حساسی برای ما زده بود اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و اعتقاد دارم خارجی های استقلال باید چند بازی نیمکت نشین شوند تا شاید تغییری در روند فنی خود به وجود آورند.

وی در مورد انتقاد سرمربی استقلال از پیشکسوتان گفت: کار مجیدی درست نبود. پیشکسوتان سالها برای استقلال زحمت کشیده و حتی قبل از دربی از سرمربی و بازیکنان حمایت کردند. وقتی مجیدی این گونه در مورد پیشکسوتان صحبت می کنند، نباید انتظار داشته باشد که در آینده از او هم به نیکی یاد شود. پیشکسوتان دارای احترام هستند. برای استقلال زحمت کشیده اند و این گونه برخورد با آنها درست نیست و معتقدم مدیرعامل باشگاه باید در خصوص این اتفاق بد، حتماً به این مسئله ورود کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان و در خصوص دیدار روز پنج شنبه استقلال برابر پیکان تصریح کرد: استقلال بازی سختی در پیش خواهد داشت. آنها باید با پیروزی برابر پیکان از تساوی های ادامه دار بیرون بیایند. اگر می خواهند برنده دیدار باشند باید تغییرات تاکتیکی و تفکرات تیمی خود را تغییر داده و کادر فنی دست از لجبازی برداشته و به بازیکنان آماده فرصت دهد تا بتوانند در این بازی در زمین حضور داشته باشند تا استقلال بتواند با برد در این دیدار، وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس