تشدید شیوع کرونا در کمپ اسپرز؛ دیدارهای تاتنهام به تعویق می‌افتد؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه تاتنهام به دلیل وخامت شرایط شیوع ویروس کرونا در مجموعه این تیم، در تلاش است تا لیگ برتر انگلیس را مجبور به تعویق رسمی دیدار یکشنبه آنها برابر برایتون کند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان در گزارشی اعلام کرد که براساس شنیده‌ها تست کرونا ۶ بازیکن و دو عضو کادرفنی تاتنهام در ابتدای هفته مثبت اعلام شده و تمام مجموعه روز سه شنبه تست کرونا داده‌اند. با این حال، شرایط از روز گذشته تشدید شده به‌طوری که «آنتونیو کونته» در نشست خبری امروز(چهارشنبه) اعلام کرد که در حال حاضر تست کرونا ۸بازیکن تیم و پنج عضو باشگاه مثبت شده است.

وی در این نشست اظهار داشت: در شرایط کنونی صحبت کردن در مورد فوتبال دشوار است. شرایط ناراحت‌کننده و فکر می‌کنم جدی است. عفونت شدید شده و کمی ما را ترسانده است.

هرچند انتظار می‌رود که تاتنهام روز پنجشنبه در لیگ کنفرانس اروپا برابر رِن فرانسه به میدان برود، منابع نزدیک به ای‌اس‌پی‌ان اعلام کرده‌اند که باشگاه پس از این بازی درخواست خود را به منظور تعویق دیدار این تیم در لیگ برتر به لیگ جزیره ارسال خواهد کرد. توصیه دولت بریتانیا این است که بازیکنان با تست مثبت کرونا باید ۱۰ روز قرنطینه شوند.

براساس قوانین اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا)، در صورتی که تیم‌ها دست کم ۱۳ بازیکن بزرگسال و بدون مشکل در اختیار داشته باشند، باید بازی خود را برگزار کنند. مقررات لیگ جزیره انعطاف بیشتری دارد اما فصل گذشته ۶ بازی به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس