کد خبر 1161650
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
ثبت رکورد جدید برای ابتلا به کرونا در لیگ برتر انگلیس

سازمان لیگ فوتبال انگلیس از ثبت یک رکورد جدید برای ابتلای افراد شاغل در این لیگ از جمله بازیکنان به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، تنها یک روز پس از اعلام لغو بازی تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و اورتون در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، سازمان لیگ این کشور اعلام کرد که آمار ابتلا به کرونا در میان تمامی افراد شاغل در لیگ جزیره که طی یک هفته اخیر تست داده‌اند به رکوردی بی‌سابقه رسیده است.

طبق اعلام این سازمان، طی یک هفته اخیر مجموعاً از مجموع یک هزار و ۴۷۹ مورد تست کرونا که از تمامی بازیکنان، مربیان و سایر دست‌اندرکاران تمامی ۲۰ تیم حاضر در لیگ برتر گرفته شده است، تست ۱۸ نفر مثبت بوده که ظاهراً بیشترین آمارها مربوط به تیم‌های شفیلدیونایتد و منچسترسیتی بوده است.

از ماه ژوئن که مسابقات فوتبال در لیگ جزیره پس از وقفه‌ای چهار ماهه (به خاطر موج نخست شیوع کرونا) از سر گرفته شد، سابقه نداشت که طی یک هفته تست‌گیری از افراد شاغل در لیگ برتر انگلیس ۱۸ مورد ابتلا گزارش شود.

تمامی افرادی که تست آنها در این هفته مثبت شده ملزم به سپری کردن یک دوره قرنطینه حداقل ۱۰ روزه شده‌اند. در این میان اما وضعیت منچسترسیتی به خاطر شمار بالای ابتلا بغرنج‌تر بوده و به همین دلیل حتی مرکز تمرینی این تیم روز دوشنبه تعطیل شد که برگزاری مصاف این تیم با  چلسی و منچستریونایتد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. در این تیم تا کنون ابتلای گابریل ژسوس و کایل واکر به همراه دو تن از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا محرز شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس