کد خبر 1310060
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
بوریس جانسون: پرداخت بدهی ما به ایران پیچیدگی‌هایی دارد

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، در ۱۱ سرویس بهداشتی از ۱۲ مورد بررسی شده در ساختمان‌های پارلمان این کشور، از جمله دستشویی نزدیک به دفتر بوریس جانسون اثرات مصرف کوکائین کشف شده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری «آسوشیتدپرس» روز دوشنبه گزارش داد که با پلیس انگلیس در خصوص گزارش‌ها مبنی بر مصرف کوکائین در پارلمان انگلیس تماس گرفته شده است.

«لیندسی هویل» رئیس مجلس عوام انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «گزارش‌های مربوط به مصرف مواد مخدر در پارلمان که به ساندی تایمز داده شد، عمیقاً نگران‌کننده است. در این هفته آن‌ها را به عنوان اولویت با پلیس کلان‌شهر مطرح خواهم کرد. انتظار دارم شاهد اجرای کامل و مؤثر قانون باشم.

بیشتربخوانید:

موردِ عجیبِ وزیر بهداشت انگلیس/ از رسوایی جنسی تا عذرخواهی بدتر از گناه +عکس و فیلم

پس از گزارش ساندی تایمز که به استفاده از مواد مخدر غیرقانونی در ساختمان‌های پارلمان انگلیس اشاره می‌کرد، هویل با پلیس تماس گرفت.

بر اساس این گزارش، در ۱۱ سرویس بهداشتی از ۱۲ مورد آزمایش شده در ساختمان پارلمان، از جمله یک دستشویی نزدیک به دفتر بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس اثرات کوکائین کشف شده است. برخی از این مکان‌های بررسی شده فقط برای کسانی که مجوزهای پارلمانی دارند، از جمله قانون‌گذاران، کارمندان و روزنامه‌نگاران در دسترس هستند.

یکی از منابع به ساندی تایمز گفت: من یک نماینده (عضو پارلمان) را دیده‌ام که آشکارا در یک مهمانی کوکائین استنشاق می‌کرد.

این روزنامه به نقل از یکی از اعضای بازنشسته پارلمان انگلیس گزارش داد که «فرهنگ کوکائین» در پارلمان این کشور وجود دارد که هم شامل افراد شناخته شده و هم نمایندگان و مقامات جوان جاه‌طلب است.

این منبع گفت: آن‌ها فکر می‌کنند مصون هستند. این تکان‌دهنده و در عین حال غم‌انگیز است. بسیاری از آن‌ها به کمک نیاز دارند.

در این گزارش همچنین آمده است که حشیش در وست‌مینستر (پارلمان بریتانیا در این منطقه از لندن قرار دارد) به طور آشکار استفاده می‌شود. سخنگوی جانسون گفت که گزارش‌های مربوط به مصرف مواد مخدر در وست‌مینستر نگران‌کننده است.

«چارلز واکر» نماینده محافظه‌کار گفت که مجلس عوام سابقه طولانی در استفاده از سگ‌ برای کشف مواد منفجره دارد و دامنه آن‌ها می‌تواند برای کشف مواد مخدر افزایش یابد.

این گزارش در بحبوحه برنامه جدید دولت انگلیس برای مقابله با مصرف مواد مخدر غیرقانونی در بریتانیا منتشر شده است. جانسون قرار است برنامه‌ای ۱۰ ساله را برای مقابله با جرایم مرتبط با مواد مخدر غیرقانونی اجرا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    منم میخوام
  • عمو IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 1
    بیچاره انگلیسیها و قدرت ثروتی که در دستان خوب نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس