کد خبر 1309989
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
بازگشت حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس

تمرین امروز سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کاپیتان مصدوم سرخپوشان به تمرینات تیمی بازگشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت  از ساعت ۱۱:۳۰ تمرین امروز خود را در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کرد.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۳۰ دقیقه به گرم کردن و زدن وزنه مشغول شدند. سپس وارد زمین چمن شده و در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

تمرینات ترکیبی ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه در دستور کار قرار گرفت و در آخرین قسمت تمرین نیز فوتبال درون تیمی به اجرا در آمد و اعضای کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان منتقل کردند.

در تمرین امروز، احسان پهلوان کماکان زیر نظر کادر پزشکی بود ولی سید جلال حسینی به تمرینات گروهی بازگشت و در تمام مراحل تمرین شرکت داشت و سایر بازیکنان هم بدون مشکل، برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذاشتند.

بازگشت حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس

داود محبوب دفاع راست و بازیکن سابق پرسپولیس در دهه ۷۰ امروز در محل تمرین قرمزپوشان حاضر شد و با اعضای کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت و برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

تمرین امروز بعد از ۸۰ دقیقه به پایان رسید و سرخپوشان فردا (چهارشنبه) هم آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر تیم هوادار را برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده هوادار می‌رود.

بازگشت حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس