کد خبر 1309900
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کمبود پزشک محسوس است/ وزارت بهداشت برنامه بلند مدت برای افزایش پزشک ارائه دهد

از فرار مالیاتی تا زیر میزی پزشکان در جلسه مشترک نمایندگان مجلس با نظام پزشکی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    مگر مملکت کمبود متخصص در سایر رشته ها دارد که چندین هزار برابر میزان نیاز مملکت در رشته های مهم دانشجو می گیرند؟ زمانی که خود من وارد دانشگاه شدم تا در رشته معماری تحصیل کنم جمع پذیرش دانشجو در کشور کمتر 150 نفر و تنها در سه دانشگاه تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت دانشجو پذیرفته می شد. الان بیش از 800 مرکز در کشور دکان مدرک فروشی معماری شده اند و سالانه بیش از 200000 دانشجو در این مراکز جذب می شوند و تقریبا همه فارغ التحصیلان این رشته یا بیکارند یا به کارهای نامربوط مشغولند.
  • کامران IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    آیا نمایندگان مجلس میتوانند به نفع مردم ظرفیت پذیرش پزشکی را متاسب با نیاز مردم تغییر دهند و خدمات تخصصی پزشکی را مطابق استانداردهای جهانی در همه جای ایران در دسترس عموم مردم قرار دهند؟ قطعا پزشکان از همه ظرفیت و امکانات خود برای حفظ این انحصار و به تبع آن حفظ درآمدهای کلان خود استفاده خواهند کرد.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    آنچه عیان است چه حاجت به بیان است ولی متاسفانه تعارض منافع نیزاره بعضیا ببینند.
  • ناشناس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    والله من که ازحرف این اقایان به این نتیجیه رسیدم که اینها فقط دنبال منافع خودشون هستند. مثلا آقایی که گفت 14 سال دیگرمتخصص تحویل میدهیم درواقع حرف خودش رانقض کرد واینکه چقدرمتخصص تحویل دادن طول می کشد وبایدهرچه زودتردست به کارشد وگرنه باید تا دوسال دیگر برای خیلی ازرشته ها ویزابگیریم خونه زندگیمون رابفروشیم بریم اروپابرای درمان وگرنه نسل پزشک دراون رشته درایران منقرض میشه. یااون آقایی که گفت باید کمترپذیرش کنیم تا مثل بنگلادش و.... بغالی درست نکنند وکنارخیابون مردم رادرمان نکنند به خدا ما راضی به اونجورهستیم تااینکه یک هفته بچه های بیچاره مون رابی کس وتنها بذاریم بلندشیم حقوق یکسالمون رابرداریم برای مراجعه به پزشک بریم تهران. به والله کاش اونجوربشه ودکان درست کنند ماراضی تریم خداهم راضی تر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس