کد خبر 1309253
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
استقلال و پرسپولیس خلاقیت نداشتند/ فوتبال بدون هوادار مریض است

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه در دیدار پرسپولیس با استقلال هیجانات کاذب موج می‌زد، گفت: درباره این بازی نمی‌توان حرفی زد چون شاهد هیچ گونه خلاقیتی نبودیم.

به گزارش مشرق، حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر روز شنبه ۱۳ آذر با قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره این بازی گفت: متأسفانه هواداران بازی جذابی را ندیدند. این بازی از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشت و باعث شد تا هیچ یک از تیم‌ها نتوانند عملکرد قابل قبولی از خود داشته باشند. خلاقیتی در این فوتبال شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: واقعاً از لحاظ فنی چیزی نمی‌توان درباره این مسابقه گفت. هیچکدام از تیم‌ها خوب نبودند که بخواهیم آنها را بررسی کنیم!

نصرتی تصریح کرد: تاکتیک‌های دو تیم نشان می‌دهد هر دو به دنبال کسب نتیجه تساوی بودند. هرکدام از تیم‌ها دنبال این موضوع بودند که از اشتباهات فردی استفاده کنند و بخواهند گل بزنند.

مدافع پیشین تیم ملی ایران افزود: بدون شک استرس در دربی خیلی بالاست. همین موضوع روی فوتبال دو تیم هم تأثیر می‌گذارد. فکر می‌کنم هیجانات کاذب در بازی موج می‌زد و عملکرد فردی هر یک از بازیکنان نصف همیشه هم نبود.

نصرتی درباره عدم حضور تماشاگران و تأثیر آن گفت: مردم علاقمند به فوتبال داریم. نباید آنها را که سرمایه واقعی هستند از فوتبال گرفت. بدون تماشاگر، فوتبال مریض است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس