رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: کمیسیون فرهنگی مجلس حمایت کند گام‌های بلندتری برداریم

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حجت الاسلام قمی در نشست این کمیسیون عنوان کرد که در صورت حمایت‌ بیشتر، سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در ابعاد گسترده‌تر به فعالیت‌هایش ادامه دهد.

به گزارش مشرق، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونین وی برگزار شد و آقای قمی گزارشی از فعالیت‌های این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گزارش خود عنوان کرد که ما به سمت مردمی کردن فرهنگ پیش می‌رویم و در حوزه توسعه کتابخانه‌ها در سطح شهرهای مختلف، ‌ استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه را در دستورکار قرار داده‌ایم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: قمی گفت که فعالیت‌های حوزه هنری از سطح تهران به کل کشور توسعه پیدا کرده و ساخت تعدادی از فیلم‌ها به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر سپرده شده است.

منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد که حمایت‌های کمیسیون فرهنگی از این سازمان در سال قبل باعث شد تا ما از نقطه صفر فاصله بگیریم و بتوانیم فعالیت‌های را در دستورکار قرار دهیم و در صورت افزایش حمایت کمیسیون فرهنگی ما خواهیم توانست در سطح گسترده‌تر به فعالیت‌هایمان ادامه دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس