کد خبر 1308783
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
تلاش دولت و مجلس برای کاهش اختلاف حقوق کارمندان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت:تلاش دولت و تلاش مجلس تا کنون بر این بوده که اختلاف حقوق ها در میان کارمندان مختلف کاهش پیدا کند.

به گزارش مشرق، مدتی قبل بخشنامه بودجه ۱۴۰۱ توسط رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. مفاد بخشنامه مذکور و اظهارات مسئولان امر از جمله مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، بیانگر آن است که در سال آتی افزایش حقوق‌ها به صورت پلکانی خواهد بود. بدین معنا که کارمندانی که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند از افزایش حقوق بالاتری برخوردار خواهند بود و برعکس. آنطور که پیش بینی می‌شود، برای سال آینده افزایش حقوق‌ها بین ۱۰ تا ۳۰ درصد با توجه به دریافتی کارکنان در نوسان خواهد بود و برای هر کارمند فرمولی خاص با توجه به حقوق وی در نظر گرفته خواهد شد.

جعفری قادری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق‌ها در سال آینده گفت: تلاش دولت و تلاش مجلس تا کنون بر این بوده که اختلاف حقوق‌ها در میان کارمندان مختلف کاهش پیدا کند. در همین راستا نیز مجلس در سال کذشته تلاش کرد میزان افزایش حقوق‌ها از یک سقفی بیشتر نشود.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز تلاش دولت در همین راستا بوده است که حقوق کارمندان مختلف به هم نزدیک شود و فیش‌هایی که تحت عنوان حقوق‌های نجومی مطرح است موضوعیت پیدا نکند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: بحث‌هایی هم که تا کنون در مجلس بررسی شده در همین راستا بوده است. تلاش ما بر این است با این اقدامات بتوانیم تا حدی از این شکاف میان حقوق‌ها جلوگیری کنیم. به احتمال زیاد مجلس هم برای اجرایی شدن این امر همراه دولت خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: بنده فکر می‌کنم سعی بر این باشد مجموع نیروهای تخصصی و عملیاتی را به نحوی مشکلشان را حل کنیم. باید تلاش کرد این اضافه حقوق مسئله ساز نشود و بخش‌های تخصصی که نگران خروج نیروهای تخصصی خود را دارند دچار مشکل نشوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 0
    بازنشستگان تامین اجتماعی .؟صبحی سیب زمینی ۱۳تومن خریدم نمیخوام دعوای شکم کنم کارد بخورم ولی واقعا ماندیم تو گل.
  • علی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 0
    لطفا افزایش حقوق، حقوقهای بالای 20میلیون تومان را بصورت سهام(سبدی ازسهامهای خوب دولتی)پرداخت کنید(باتصویب لایحه ای)،،تااقتصادونظام پرداخت را ازاین سقوط در سراشیبی وچاه ویل افزایش نقدینگی نجات دهیم
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    حقوق هاي بالاي 20 تومن را يكي دو سال افزايش ندين در عوض به حقوق هاي پايين برسيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس