کد خبر 1308694
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
وزیر کشور

وزیر کشور اعلام کرد: با پیش بینی و تشکیل کار گروهی متشکل از وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صمت و سازمان تعزیرات و اصناف از این پس وظیفه نظارت بر بازار به عهده این کار گروه خواهد بود.

به گزارش مشرق، وحیدی عصر شنبه در پایان جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار گفت: در این نشست سیستم قیمت‌گذاری، نظارت بر قیمت‌ها، نحوه باز دارندگی متخلفان، نظارت بر اقلام و هماهنگی‌های بیشتر در سطوح ملی و استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه کارگروهی مشابه کارگروه مشترک تنظیم بازار در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها نیز با مسئولیت استانداران و فرمانداران تشکیل می شود، افزود: با فعال شدن چنین کارگروهی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها دست واسطه‌های غیرضرور و دلال‌هایی که در افزایش قیمت ها دخیل هستند حذف و قیمت‌ها نیز تثبیت خواهد شد.

وحیدی درباره ضمانت اجرای تصمیمات جلسات کارگروه مشترک تنظیم بازار گفت: مقرر شد ساز و کاری قوی برای اجرای این تصمیم طراحی شود که با امکان بهتر از طریق نظارت بر گلوگاه‌هایی که ایجاد اشکال می‌کنند، تعداد کالاهای بیشتری از مرجع قیمت‌گذاری مورد توجه و کنترل قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: این تصمیمات و مباحث  فرایندی است که انتظار می رود نتایج دلخواه در جهت آرامش و امنیت مردم از آن حاصل شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    میخاین از کجا شروع کنین؟ارز؟خودرو؟مواد پتروشیمی؟؟؟بازار گردانهای بزرگ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس