کد خبر 1308602
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
مهدی: در ورزشگاه‌ها به دلیل روح فوتبال همه کنار هم می‌نشینند / امیدوارم زودتر هواداران بازگردند

سهیل مهدی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ در خصوص کیفیت مسابقه و زمان ورود هواداران به ورزشگاه‌ها صحبت کرد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ گفت: انتظار داشتیم بازی بهتری هواداران ببینند. حاشیه‌های دربی باعث شد تا این بازی از آن لحظات زیبا دور شود. لحظاتی که باید در درون زمین اتفاق بیفتد. این ۲ تیم فوتبالیست‌های خیلی خوبی نیز در اختیار دارند و به همین دلیل هواداران و همه ما انتظار داشتیم که بازی خوبی مشاهده کنیم. به هر حال ۲ تیم تلاش خودشان را کردند و از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان حداقل حاشیه را داشتند و امیدوارم در بازی‌های بعدی نمایش بهتری ببینیم.

بیشتر بخوانید:

مدافع استقلال از بازی با پیکان محروم شد

وی در خصوص اینکه هواداران از چه زمان می‌توانند به ورزشگاه بیایند، اظهار داشت: دستگاه ذی ربط در حال تلاش برای این اتفاق هستند. نقاط ضعف و قدرت این ۲ بازی آزمایشی استخراج شد و باید بتوانیم یک دستور العمل مشخص برای تمام کشور تنظیم کنیم. زیرساخت استادیوم آزادی که برای بازی‌های ایران و کره جنوبی آماده شده بود، این اتفاق را برای ما مهیا کرد. باید دیگر ورزشگاه‌ها نیز به این شکل درست شود. ما هواداران خوبی در لیگ یک کشور داریم که هواداران این تیم‌ها نیز می‌خواهند به ورزشگاه‌ها بیایند. باید بتوانیم یک زندگی مسالمت آمیزی با کرونا برقرار کنیم. ان شاءالله به زودی دستگاه ذی ربط این شرایط را مهیا کند و ما نیز امیدواریم این شرایط سریع تر فراهم شود.یکی از دستگاه‌های ذی ربط، مدیریت بهداشت کشور است. ما همیشه تابع نظرات آنها هستیم. 

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: وقتی هواداران در کنار هم می‌نشینند چون روح فوتبال یک روح حمایتی و همسو بودن است، خدایی نکرده ممکن است کرونا منتقل شود ولی در سینما ممکن است کرونا منتقل نشود. ما به جای ۳۰ درصد، ۵ درصد ورزشگاه‌ها را باز کردیم ولی به خاطر روح هواداری ، همه در کنار هم نشستند. ما اگر ۵۰۰ نفر هم به ورزشگاه راه دهیم، همه باز هم در کنار هم می‌نشینند. فکر می‌کنم خود ما شهروندان نیز باید کمک کنیم. اگر ما نیز کمک کنیم، این اتفاق زودتر رخ خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس